معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف البرز خبر داد؛

توزیع بیش از 8 هزار بسته معیشتی در البرز در طرح ملی «شمیم حسینی»

حجت‌الاسلام «مسعودی» از اجرای طرح ملی «شمیم حسینی» ویژه ماه محرم و توزیع 8 هزار و 120 بسته معیشتی میان نیازمندان در راستای اجرای این طرح در استان البرز خبر داد.
کد خبر: ۴۷۵۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱ - 04September 2021

توزیع بیش از 8 هزار بسته معیشتی در البرز در طرح ملی «شمیم حسینی»حجت‌الاسلام «سید عباس مسعودی» معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در کرج اظهار داشت: با توجه به همه‌گیری بیماری کرونا در سراسر کشور و تأکید مقام عظمای ولایت بر مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به اقشار آسیب‌پذیر، اداره‌کل اوقاف البرز نیز همراه با دیگر دستگاه‌هایی که در این زمینه ارائه خدمت می‌کنند، از ابتدای شیوع کرونا تاکنون اقدام به تهیه و توزیع بیش از 70 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان کرده است.

وی از اجرای طرح ملی «شمیم حسینی» ویژه ماه محرم و توزیع 8 هزار و 120 بسته معیشتی میان نیازمندان در راستای اجرای این طرح در استان البرز خبر داد و افزود: در این راستا، فردا دوشنبه 14 شهریور 110 هزار بسته معیشتی در سراسر کشور میان نیازمندان توزیع خواهد شد که سهم استان البرز در این رزمایش مواسات و همدلی 4 هزار و 400 بسته است و اکنون این بسته‌ها در آستان مقدس امامزاده طاهر (ع) کرج در حال آماده‌سازی هستند.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان البرز ارزش تقریبی هر بسته معیشتی را 500 هزار تومان عنوان کرد و ادامه داد: هزینه تهیه این بسته‌ها از محل نیات واقفین خیراندیش و بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان استان تأمین شده است. امیدواریم خداوند این اقدام را به‌عنوان خدمتی از همه ما بپذیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار