رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

سرلشکر فیروزآبادی موجبات اقتدار نیرو‌های مسلح را فراهم کرد

سردار سرتیپ سلیمانی در پیامی با تسلیت درگذشت رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح تأکید کرد که سردار فیروزآبادی با مدیریت جهادی و مجاهدت فراوان موجبات یکپارچگی و اقتدار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی را فراهم کرد.
کد خبر: ۴۷۵۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱ - 04September 2021

سرلشکر فیروزآبادی موجبات اقتدار نیرو‌های مسلح را فراهم کردبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پیامی درگذشت سرلشکر «سیدحسن آقایی فیروزآبادی» رئیس سابق ستاد کل نیرو‌های مسلح را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

کل نفس ذائقه الموت ثم الینا ترجعون
هر نفسی طعم مرگ را می‌چشد سپس به سوی ما بازگشت داده می‌شوید.

سلام علیکم بما صبرتم

خبر رحلت ناگهانی و جانسوز سردار رشید اسلام سرلشکر بسیجی دکتر سیدحسن فیروزآبادی مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) رئیس سابق ستاد کل نیرو‌های مسلح و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، واقعه‌ای محزون و تألم‌بار بود و دل همکاران، همرزمان و بازماندگان آن عزیز سفرکرده را دستخوش غم و اندوه نمود.

سرداری بسیجی، مقتدر و هوشمند که در دوران قبل و پس از انقلاب اسلامی با مدیریت جهادی، تلاش و مجاهدت فراوان موجبات اعتلای انقلاب اسلامی و یکپارچگی و اقتدار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی را فراهم نمود.

اینجانب به نمایندگی از خیل عظیم بسیجیان، عروج آن فرمانده دلاور بسیجی، دلیرمرد عاشورایی برادر دکتر سیدحسن فیروزآبادی را به پیشگاه حضرت بقیةالله‌الاعظم (عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف) و نائب بر حقش حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)، خانواده معزز و صبور ایشان، بازماندگان، خیل بسیجیان و مردم شریف تسلیت عرض نموده رحمت و غفران واسعه الهی برای آن عزیز به عرش پیوسته و صبر جمیل و اجر جزیل توأم با بقای عمر برای بازماندگان شریف از خداوند سبحان مسئلت می‌نمایم.

سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی
رئیس سازمان بسیج مستضعفین

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها