در دیدار فرمانده نیروی هوافضای سپاه با وزیر دفاع مطرح شد؛

گسترش همکاری‌ نیروی هوافضای سپاه و وزارت دفاع/ ارتقای قدرت موشکی سپاه

سردار سرتیپ «حاجی‌زاده» در دیدار با وزیر دفاع گفت: ان‌شاءالله در دوره جدید وزارت دفاع، همکاری‌ها در حوزه ارتقای قدرت موشکی سپاه گسترده خواهد شد.
کد خبر: ۴۷۵۳۵۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰ - 04September 2021

رفع تمامی نیازمندی‌های نیروی هوافضای سپاه اولویت اول وزارت دفاع/ گسترش همکاری‌ با وزارت دفاع در حوزه ارتقا قدرت موشکی سپاهبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «امیرعلی حاجی‌زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه و معاونین این نیرو با حضور در ستاد وزارت دفاع با امیر سرتیپ «محمدرضا قرایی آشتیانی» وزیر دفاع دیدار و گفت‌وگو کردند.

سردار حاجی‌زاده در این دیدار، با تبریک انتخاب امیر سرتیپ آشتیانی به سِمت وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح بر تعامل، همکاری و تبادل تجربیات دو مجموعه وزارت دفاع و نیروی هوافضای سپاه تأکید کرد و اظهار داشت: وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح نقش مؤثر و تعین‌کننده‌ای در ارتقای قدرت دفاعی نیروی هوافضای سپاه می‌تواند داشته باشد. 

وی در ادامه عنوان کرد: ان‌شاءالله در دوره جدید وزارت دفاع، همکاری‌ها در حوزه ارتقای قدرت موشکی سپاه گسترده خواهد شد.

وزیر دفاع نیز در این دیدار با اعلام آمادگی وزارت دفاع برای تعامل و همکاری تنگاتنگ با نیروی هوافضای سپاه، گفت: با وجود ظرفیت‌ها و بستر‌های گسترده صنعتی و تولیدی در وزارت دفاع خواهیم توانست در تأمین و برآورده‌سازی نیاز‌های دفاعی و نظامی نیرو‌های مسلح و به‌خصوص نیروی هوافضای سپاه گام‌های بلندی را برداریم.

امیر آشتیانی توانمندی‌های تولیدی وزارت دفاع در حوزه موشکی را بسیار گسترده، پیشرفته و فناورانه دانست و خاطرنشان کرد: رفع تمامی نیازمندی‌های نیروی هوافضای سپاه اولویت اول وزارت دفاع خواهد بود.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها