فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء تأکید کرد؛

لزوم توجه ویژه دستگاه‌های کشور به حوزه سایبری

سرلشکر ایزدی در دیدار با وزیر دفاع گفت: امیدواریم در دوره جدید وزارت دفاع، همچون گذشته شاهد رشد و پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه‌های مختلف آمادگی رزم به‌ویژه در حوزه سایبری باشیم.
کد خبر: ۴۷۵۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳ - 04September 2021

لزوم توجه ویژه دستگاه‌های کشور به حوزه سایبریبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «مصطفی ایزدی» فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) و تعدادی از مسئولین ارشد این قرارگاه با حضور در وزارت دفاع با امیر سرتیپ «محمدرضا قرایی آشتیانی» وزیر دفاع دیدار و در خصوص تعاملات فی‌مابین گفت‌وگو کردند.

سرلشکر ایزدی در این دیدار با تبریک انتخاب امیر آشتیانی به سِمت وزیر دفاع اظهار داشت: امیدواریم در دوره جدید وزارت دفاع همچون گذشته شاهد رشد و پیشرفت‌های چشمگیری در حوزه‌های مختلف آمادگی رزم به‌ویژه سایبری باشیم.

فرمانده قرارگاه سایبری و تهدیدات نوین قرارگاه مرکزی خاتم‌الانبیاء (ص) با تبیین اهمیت حوزه سایبری و تهدیدات نوین در عرصه جنگ‌های آینده، بر لزوم توجه ویژه بخش‌های مختلف کشور و به‌خصوص وزارت دفاع به حوزه سایبری تأکید کرد.

امیر آشتیانی نیز در این دیدار با مهم دانستن موضوع سایبری و تهدیدات نوین در معادلات نظامی جهان، ابراز امیدواری کرد تا با تکیه بر دانش و فناوری‌های پیشرفته در آینده نزدیک به دستاورد‌های گرانسنگی در این حوزه‌ها به‌خصوص در حوزه سایبری دست یابیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح افزود: خوشبختانه با همت و تلاش مدیران متخصص صنعت دفاعی، وزارت دفاع در این سال‌ها توانسته است اقدامات ارزشمندی را در حوزه‌های جنگال، پهپادی، پدافندی، الکترونیک، راداری و فضایی انجام دهد.

سرتیپ آشتیانی بالندگی، پیشرفت و حرکت در لبه فناوری‌های نوین را نشانگر عمق دستیابی به دانش و علوم کاربردی و بومی جوانان ایران اسلامی دانست.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار