مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران:

خانواده‌های شهدا بزرگترین پشتوانه کشور هستند

حجت‌الاسلام «یوسف‌پور» با بیان اینکه شهدا تربیت‌یافتگان مکتب حسینی و زینبی بودند، گفت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران بزرگترین پشتوانه کشور هستند.
کد خبر: ۴۷۵۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲ - 04September 2021

خانواده‌های شهدا و ایثارگران بزرگترین پشتوانه کشور هستندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «جواد یوسف‌پور» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در دیدار با خانواده شهید «جواد اکبری» در ساری ضمن تجلیل از مقام والدین صبور و مقاوم این شهید، مقام و جایگاه شهدا در نزد خداوند را والا دانست و اظهار داشت: شهدا تربیت‌یافتگان مکتب حسینی و زینبی بودند که به کمالات انسانی و معرفت دینی دست یافتند و در راه اسلام و دین به شهادت رسیدند.

حجت الاسلام یوسف‌پور افزود: والدین شهدا نقش معرفتی و دینی خود را در قبال فرزندان شهید خود به شایستگی ایفا کردند و اینان ان‌شاءالله در روز قیامت شفیع ما خواهند بود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران تصریح کرد: والدین عزیز شهدا افرادی کم‌توقع و از فروتنی و تواضع برخوردار هستند؛ بنابراین همین خصوصیت بارز آنان موجب شد تا این بزرگواران عزت، مقام و مرتبه بالایی در جامعه داشته باشند.

وی اظهار داشت: خانواده‌های شهدا و ایثارگران بزرگترین پشتوانه کشور ما هستند و امروز ما به واسطه این عزیزان در آسایش و آرامش به سر می‌بریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران تصریح کرد: والدین شهدا سرمایه کشور ما هستند و باید قدر آنان را بدانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار