در پیام مشترک مسئولین سپاه کربلا عنوان شد؛

خدمات ارزشمند سرلشکر «فیروزآبادی» فراموش‌شدنی نیست

فرمانده سپاه کربلا و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در پیام مشترکی، درگذشت سرلشکر فیروزآبادی را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۴۷۵۴۲۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹ - 04September 2021

خدمات ارزشمند سرلشکر «فیروزآبادی» هرگز از یاد‌ها فراموش نخواهد شدبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا و حجت‌الاسلام «جعفر رعایتی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در پیام مشترکی، درگذشت سرلشکر بسیجی «سید حسن فیروزآبادی» را تسلیت گفتند.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت سرلشکر مجاهد و بسیجی دکتر سیدحسن فیروزآبادی مشاور عالی نظامی فرماندهی کل قوا، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس سابق ستاد کل نیرو‌های مسلح، موجب تاثر و تالم فراوان گردید.

خدمات ارزشمند و تلاش‌های مجاهدانه این سردار سرافراز که نقش اثرگذاری در انقلاب و نظام جمهوری اسلامی داشته است، هرگز از یاد‌ها فراموش نخواهد شد.

ایثارگری‌های خالصانه این مجاهد نستوه در سال‌های دوران دفاع مقدس و همچنین افزایش سطح توانمندی نیرو‌های مسلح در سه دهه مسئولیت خطیری که برعهده داشت و از همه مهم‌تر پایبندی مرحوم به انقلاب و نظام اسلامی در تمام سال‌های عمر، باقیات صالحات معنوی است که از خود بر جای گذاشت.

اینجانبان این ضایعه را محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، عموم فرماندهان و کارکنان نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی و خانوادۀ معزز آن مرحوم تسلیت و تعزیت عرض می‌کنیم و از درگاه حضرت احدیت، علو درجات معنوی برای آن مرحوم و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل مسئلت می‌نماییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار