رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز خبر داد؛

آمادگی مراکز تزریق واکسن در خوزستان برای ارائه خدمت به‌صورت شبانه‌روزی

ابول‌نژادیان گفت: این آمادگی وجود دارد تا در صورت نیاز، تمامی مراکز به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت خود در زمینه تزریق واکسیناسیون را ادامه دهند.
کد خبر: ۴۷۵۴۳۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴ - 04September 2021

آمادگی مراکز تزریق واکسیناسیون به صورت شبانه روزی در خوزستانبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «فرهاد ابول‌نژادیان» رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از واردات اخیر، سهمیه‌ای به مقدار ۳۵۰ هزار دز واکسن کرونا به خوزستان اختصاص یافت.

وی افزود: این محموله واکسن تا آخر وقت امشب در بین مراکز تجمیعی واکسیناسیون توزیع و از فردا (یکشنبه ۱۴ شهریور) کار تزریق واکسن به مراجعان از سر گرفته می‌شود.

ابول‌نژادیان گفت: با تدابیر اندیشیده شده و در جهت افزایش سرعت واکسیناسیون، همه مراکز تجمیعی تا ساعت ۲ بامداد آماده تزریق واکسن برای گروه‌های هدف هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز بیان کرد: این آمادگی وجود دارد تا در صورت نیاز، تمامی مراکز به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت خود را ادامه دهند.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون نقش بسیار مهمی در کاهش ابتلا و مرگ و میر افراد مبتلا به کرونا دارد، متذکر شد: از تمامی افراد و گروه‌های سنی بالای ۳۸ سال درخواست می‌شود تا با مراجعه به نزدیکترین مرکز واکسیناسیون، نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

اکنون ۱۶ شهرستان استان خوزستان در وضعیت قرمز، پنج شهرستان نارنجی و شش شهرستان نیز زرد کرونایی هستند و تاکنون یک میلیون و ۵۰۰ هزار دز واکسن در خوزستان تزریق شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها