پیام تسلیت فرمانده «نداجا» در پی درگذشت سرلشکر فیروزآبادی

امیر دریادار ایرانی، در پیامی درگذشت رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۷۵۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۲ - 04September 2021

پیام تسلیت فرمانده نیروی دریایی ارتش در پی درگذشت سرلشکر فیروزآبادی

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش، طی پیامی درگذشت سردار سرلشکر «سید حسن فیروزآبادی» مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا و رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

«با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد (ص)

درگذشت سردار سرافراز و مجاهد نستوه انقلاب و ولایتمدار سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی مشاور عالی نظامی فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی) عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس سابق ستاد کل نیرو‌های مسلح موجب تأثر و تألم فراوان شد. ایشان نماد صبر و شکیبایی، هوشیاری و هوشمندی سیاسی و تهدیدشناسی و یک بسیجی واقعی بود که همه داشته‌های خود را صرف مسیر اسلام، دفاع از انقلاب اسلامی و ولایتمداری کرد.

قطع به‌یقین تلاش‌های دلسوزانه، مجاهدانه و خدمات ارزشمند و نقش تأثیرگذار این فرمانده عالی‌قدر نظام و انقلاب در سالیان مدید خدمت در مسئولیت‌های مهم و راهبردی و اعتلای امنیت و اقتدار ملی از مصادیق حسنه جاریه و باقیات‌الصالحات بوده که نزد خداوند متعال مأجور است.

ضایعه این واقعه دردناک را به محضر مقتدایمان مقام عظمای ولایت، فرماندهی معظم و معزز کل قوا (مدظله‌العالی) بیت مکرم ایشان، عموم ملت قدرشناس ایران اسلامی، آحاد فرماندهان و کارکنان جان‌برکف و ایثارگر نیرو‌های مسلح تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای آن فقید سعید رحمت و غفران واسعه الهی و برای بازماندگان معزی صبر و اجر جمیل مسئلت می‌نمایم.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران
دریادار شهرام ایرانی»

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار