مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان:

انجمن موسیقی و سرود دفاع مقدس و مقاومت در استان کرمان راه‌اندازی شد

سرهنگ «مهدوی‌فرد» گفت: به‌منظور هماهنگی و تولید آثار موسیقی و همچنین هماهنگی بین دستگاه‌های فرهنگی و هنری و استفاده از هنرمندان جوان و متعهد حوزه موسیقی در استان کرمان انجمن موسیقی و سرود دفاع مقدس و مقاومت در اداره کل حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس  استان تشکیل شد.
کد خبر: ۴۷۵۴۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۶ - 04September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمان، سرهنگ پاسدار «محمود مهدوی‌فرد» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان اظهار داشت: امروز با حضور مسئولین دستگاه‌های فرهنگی و هنری به منظور هماهنگی و تولید آثار موسیقی و همچنین هماهنگی بین دستگاه های فرهنگی و هنری و استفاده از هنرمندان جوان و متعهد حوزه موسیقی در استان کرمان انجمن موسیقی و سرود دفاع مقدس و مقاومت در اداره کل حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس  استان تشکیل شد.

وی با بیان اینکه هنر موسیقی پس از پیروزی انقلاب اسلامی رشد و تعالی یافته است، افزود: موسیقی مقاومت در سال‌های اولیه انقلاب و دوران هشت سال دفاع مقدس نقش ارزشمندی در ایجاد انگیزش نیروهای انقلابی و رزمندگان جنگ تحمیلی داشت.

وی تصریح کرد: موسیقی دفاع، حماسه و مقاومت فرصتی برای تبیین ارزش‌های اسلامی و مفاهیم مقاومت، ایثار، فداکاری، عزت خواهی و دفاع از ارزش‌ها است و باید از این هنر برای بازگرداندن ملت‌ها به هویت اصلی خود و رسوا کردن حقوق بشر ساختگی جریان ضد اسلامی دشمن استفاده کرد.

مهدوی‌فرد گفت: راه اندازی این انجمن هنری به نوعی ادای دین به خون پاک شهدا و ادامه مسیر عزتمند و پرافتخار شهدای گرانقدر است و باید از ابزار هنری عالی‌ترین مفاهیم ارزشی را به بهترین شکل به جامعه انتقال داد.

در این جلسه، «محمدرضا سیدی» هنرمند و جانباز دوارن دفاع مقدس به عنوان مسئول انجمن موسیقی و دفاع مقدس اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان کرمان انتخاب شد.

انجمن موسیقی و سرود دفاع مقدس و مقاومت در استان کرمان راه اندازی شد

انجمن موسیقی و سرود دفاع مقدس و مقاومت در استان کرمان راه اندازی شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها