نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی:

سرلشکر «فیروزآبادی» از همراهان رهبر معظم انقلاب اسلامی در مبارزه با رژیم طاغوت بود

آیت‌الله علم‌الهدی گفت: مرحوم فیروزآبادی قبل از پیروزی انقلاب از جوانان فعالی بود که در خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی در مشهد جلساتی را برگزار و از محضر ایشان استفاده می‌کرد و مبارزه با نظام ستمشاهی را در کنار رهبر معظم انقلاب اسلامی انجام می‌داد و فداکاری‌های زیادی در این عرصه داشت.
کد خبر: ۴۷۵۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۵ - 04September 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، آیت‌الله «سیداحمد علم‌الهدی» امروز در حاشیه مراسم تشییع پیکر مرحوم سرلشکر بسیجی سیدحسن فیروزآبادی اظهار داشت: مرحوم فیروزآبادی قبل از پیروزی انقلاب از جوانان فعالی بود که در خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی در مشهد جلساتی را برگزار و از محضر ایشان استفاده می‌کرد و مبارزه با نظام ستمشاهی را در کنار رهبر معظم انقلاب اسلامی انجام می‌داد و فداکاری‌های زیادی در این عرصه داشت.

وی ادامه داد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هم مجاهدات آن بزرگوار در دوران دفاع مقدس، چنان گسترده و قوی بود که اولین فردی را که رهبر معظم انقلاب اسلامی برای تصدی ستاد فرماندهی کل قوا از جمع رزمندگان دفاع مقدس انتخاب کردند، این شخصیت مجاهد بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: انتخاب رهبر معظم انقلاب اسلامی بزرگترین نمایه از فداکاری‌ها و مجاهدات این سرلشکر بسیجی بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار