همیشه در خط امام و روحانیت باشید

شهید «فخرایی» در قسمتی از وصیتنامه خود آورده است: از مرگ من هیچ ناراحت مباش و همیشه در خط امام خمینی و روحانیت عزیز باش و من از شما می‌خواهم زمانی که مرا یاد می‌کنید با خوشحالی و سرافرازی مرا یاد کنید.
کد خبر: ۴۷۵۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۶ - 04September 2021

همیشه در خط امـام و روحـانیت بـاشیدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، شهید «خدارحم فخرایی» در تاریخ 1345/06/09 در شهر دیر دیده به جهان گشود و در تاریخ 1361/12/22 در منطقه سرپل ذهاب به شهادت رسید.

وصیت نامه شهید «فخرایی»

الذین اذا اصابتهم مصیبه قالوا انا لله وانا الیه راجعون

سورة بقره آیه ۱۵۶

آنانکه، چون به حادثة سخت وناگواری دچار شدند صبوری پیشه کنند، می­گویند به فرمان خدا آمده و به سوی او رجوع خواهیم کرد؛ و حال که بدن‌های ما برای مردن آفریده شده پس چه بهتر که این مرگ در راه خدا باشد والگوی شهادت (سیدالشهداء)

پدر و مادر عزیزم امیدوارم که شما از مرگ من غمگین و ناراحت نشوید و همچنان در سیر الی الله و خط امام پیشرو باشید و این بدانید که من در این راه کامروا و سعادتمند هستم؛ زیرا این راه به حق است و حتی خداوند در قرآن فرموده است: «من المومنین رجالٌ صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا» برخی از مومنان بزرگمردانی هستند که به عهد و پیمانی که با خدا بسته اند کاملاً وفا کرده اند، پس برخی به آن عهد ایستادگی کرده اند تا به راه خدا شهید شوند و برخی به انتظار فیض شهـادت مقـاومـت کرده و هیچ عهد خود را تغییر نداده اند.

برادر جان، از مرگ من هیچ ناراحت مباش و همیشه در خط امـام خمینی و روحـانیت عـزیـز بـاش و مـن از شما می‌خواهم زمانی که مرا یاد می‌کنید با خوشحالی و سرافرازی مرا یاد کنید.
 
و مادر عزیزم باید ببخشی که من همیشه تو را رنجیده می‌کردم مرا ببخش‌ای مادرم برمن مبادا گریه کنید که اگر تو گریه کردی دشمنان خوشحال می‌شوند.‌
 
ای دوستان عزیز اگر هر بدی از من دیده اید به خاطر رضای خداوند مرا ببخشید. خداحافظ، خداحافظ ایا مادر. 
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار