نماینده ولی فقیه در گیلان:

نیروی دریایی ارتش موجب اقتدار ایران است

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه مردمی بودن ویژگی نیرو‌های مسلح ایران است، گفت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در هر نقطه از دنیا حضور پیدا می‌کند موجب اقتدار ملت‌ها است.
کد خبر: ۴۷۵۴۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۸ - 04September 2021

جوانان را در عرصه دریا‌ها مدیر تربیت کنیدبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در دیدار فرمانده نیروی دریایی ارتش با تبریک انتصاب امیر دریادار «شهرام ایرانی» توسط رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: از خدای متعال موفقیت نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران را در عرصه تمام دریا‌ها می‌خواهیم.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به حضور مقتدرانه نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران در دریای عمان، خلیج فارس و دریای خزر، تصریح کرد: اکنون نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.

وی با بیان اینکه مردمی بودن ویژگی نیرو‌های مسلح ایران است، خاطرنشان کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در هر نقطه از دنیا حضور پیدا می‌کند موجب اقتدار ملت‌ها است.

آیت الله فلاحتی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران را مایه امید جبهه مقاومت خواند و تاکید کرد: اقتدار نیرو‌های مسلح ایران در سایه ولایت فقیه تحقق پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه نیروی دریایی راهبردی صیانت از مرز‌های آبی جمهوری اسلامی ایران را به عهده دارد، متذکر شد: نیروی دریایی راهبردی ارتش در عرصه دریا‌ها حضور فیزیکی فعال دارد و در درون کشور نیز سبب اقتدار عقیدتی است.

امام جمعه رشت کارکنان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران را به تمام معنا دارای اندیشه اسلامی ذکر کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران در سایه خون شهدا و تلاش جوانان نیرو‌های مسلح، اقتدار همراه با اعتقاد به مبانی اسلامی را برای جامعه به ارمغان آورده است.

وی با بیان اینکه نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران هر جا حضور پیدا می‌کند مردم آن مناطق خوشحال می‌شوند، تصریح کرد: امروز آبراهه‌های جهانی در اختیار نیروی دریایی ارتش ایران است.

آیت الله فلاحتی با تاکید بر استفاده از ظرفیت جوانان در نیرو‌های مسلح به ویژه نیروی دریایی راهبردی ارتش اظهار داشت: از جوانان در صف استفاده کنید و از افراد با تجربه در ستاد بهره ببرید.

وی با تاکید براینکه در انجام امور باید به جوانان بها داده شود، خاطرنشان کرد: جوانان را در عرصه دریا‌ها مدیر تربیت کنید؛ ضمن اینکه به سربازان باید توجه ویژه شود، زیرا سرباز وسیله‌ای برای تعرفه کردن نیرو‌های مسلح است.

نماینده ولی فقیه در گیلان زندگی در عرصه دریا را سخت دانست و افزود: با توجه به اینکه نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در صنایع دریایی و دریا‌ها اقتدار پیدا کرده، هر روز این نیرو باید یک روز جدید باشد.

وی با بیان اینکه علاقمندی بنده به کارکنان نیروی دریایی بسیار است، تصریح کرد: خدمت در نظام دینی افتخار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

آیت الله فلاحتی با اشاره به خروج نیرو‌های نظامی آمریکا پس از ۲۰ سال در افغانستان، متذکر شد: آمریکایی‌ها با ذلت منطقه را ترک کردند.

وی در پایان با اشاره به مسابقه نیرو‌های دریایی ارتش‌های جهان در جنوب و شمال کشور، اظهار داشت: موفقیت نیروی دریایی راهبردی جمهوری اسلامی ایران را در این مسابقه تبریک می‌گویم.

نیروی دریایی راهبردی ارتش با اقتدار در عرصه دریا‌ها حضور دارد

امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار توکل و توسل را دو ویژگی کارکنان این نیرو برشمرد و اظهار داشت: غیرت جوانان ایرانی در دریا‌ها نتیجه توکل و توسل است.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران صیانت از مرز‌های دریایی به ویژه مرز‌های اقتصادی کشور در دریا‌ها را اولویت فعالیت نیروی دریایی راهبردی ارتش دانست و تصریح کرد: امروز دیگر طوفان دریا جلودار ناو‌های ما نیست و نیروی دریایی ارتش ایران با اقتدار در عرصه دریا‌ها حضور دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار