شهردار تهران:

راه‌اندازی قرارگاه‌هایی برای توسعه خدمات در شهرداری تهران/ مردم در مراسم تشییع حاج قاسم نشان دادند قدردان مسئولین مردمی هستند

زاکانی از راه‌اندازی قرارگاه‌هایی در شهرداری خبر داد و گفت: این قرارگاه‌ها در حوزه توسعه خدمات، مسائل اجتماعی، فرهنگ، تبلیغات، تفریح و نشاط فعالیت خواهند کرد.
کد خبر: ۴۷۵۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹ - 05September 2021

راه‌اندازی قرارگاه‌هایی برای توسعه خدمات در شهرداری تهران/ مردم در مراسم تشییع حاج قاسم نشان دادند قدردان مسئولین مردمی هستندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، علیرضا زاکانی شهردار تهران صبح امروز (یکشنبه) در نهمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه ۹۰ هزار نفر در شهرداری در حال فعالیت هستند که ۵۸ هزار نفر به طور مستقیم با شهرداری همکاری دارند، اظهار داشت: همه ما تعهد ویژه‌ای به شهروندان داریم و باید با ایجاد تحول در شهر بهترین خدمات را ارائه دهیم.

وی ادامه داد: ما مفتخریم انقلابی و پیرو امام، شهدا و رهبری هستیم و باید دست به دست هم دهیم و نوکری مردم را کنیم و توجه ویژه‌ای به مردم، شهر و خانواده شهرداری داشته باشیم.

زاکانی گفت: در روز‌های گذشته جلسات خوبی با اعضای شورای شهر، معاونین شهرداری و شهرداران مناطق داشتم و نسبت به مشکلات شهری آسیب‌شناسایی‌های خوبی انجام شد.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: امروز با شهروندانی مواجه هستیم که از ما به دلیل اینکه آن‌ها را به رسمیت نمی‌شناسیم ناراحت هستند و به دلیل اینکه در ارائه خدمات تبعیض وجود دارد گله‌مند هستند.

وی گفت: امروز ضرورت دارد تمامی ظرفیت‌ها و مشکلات را بشناسیم و در راستای ارائه بهتر خدمات به شهروندان برنامه‌ریزی کنیم. امروز به سمتی نرفتیم که توزیع متوازنی در خدمات داشته باشیم و در شهر تهران هویت دینی ما نمایان نیست.

زاکانی خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است شهروندان و شهر را در یک پیکر واحد ببینیم و نقش شهرداری از یک نهاد خدماتی به نهادی خدمتگزار اجتماعی تغییر کند.

شهردار تهران اظهار داشت: همبستگی و پیوستگی بین مسئولین شهری و شهرداری ناگسستنی است و باید همه در راستای ارائه خدمات به شهروندان حرکت کنند.

وی افزود: ما به دنبال یک سند مطمئن برای پیشرفت شهر تهران و قدم برداشتن در راستی اجرای این سند هستیم؛ همچنین ما به دنبال این هستیم تا با به کارگیری ظرفیت‌ها خودمان را مورد سنجش دیگران قرار دهیم.

زاکانی با بیان اینکه شهرداری ۶۶ هزار میلیارد تومان بدهی تا پایان سال ۱۳۹۹ دارد و برای سال جدید باید بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان سود بانکی پرداخت کند، گفت: نگاه ما به آینده است و در راستای برطرف کردن این مشکلات تلاش خواهیم کرد.

شهردار تهران افزود: امروز باید دستگاه‌های متولی در راستای اجرای سند تحول در شهرداری و ارائه خدمات بهتر به شهروندان به یاری شهرداری تهران بیایند؛ مهمترین رکن تحویل حضور مردم در میدان است و باید نقش مهمی برای شهروندان تعریف شود.

وی تصریح کرد: حضور مردم در مراسم تشیبع پیکر حاج قاسم سلیمانی نشان داد اگر ما مردم را ببینیم و برای آن‌ها تلاش کنیم آنها قدردان خواهند بود و ما را همراهی خواهند کرد.

زاکانی گفت: امروز باید از ظرفیت نخبگان به دور از نگاه سیاسی در راستای تحول در شهر استفاده کنیم؛ هوشمندسازی و سرعت بخشی به افق‌های پیش رو از دیگر مواردی است که باید به آن توجه شود. اقدامات ما در سه مقطع یک ساله، ۲/۵ ساله و چهار ساله تقسیم شده است؛ در کالبد شهر در زمان آقای قالیباف کار‌های اساسی انجام شد و ما کاستی‌هایی که وجود دارد را برطرف می‌کنیم.

وی با بیان اینکه قرارگاه‌هایی در شهرداری ساماندهی خواهد شد، گفت: این قرارگاه‌ها در حوزه توسعه خدمات، مسائل اجتماعی، فرهنگ، تبلیغ و تفریح و نشاط فعالیت خواهند کرد.

شهردار تهران در پایان درباره اتمام خطوط مترو تهران گفت: تمامی تجهیزات برای تکمیل خطوط مترو با اولویت خط شش و هفت بسیج خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها