رئیس دفتر نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان‌ شرقی:

نگاه به نقش قرآن و عترت در فرهنگ سلامت جامعه از نیازهای کشور است

حجت‌الاسلام «فقیه» گفت: یکی از نیازهای ضروری جامعه در شرایط کنونی، نگاه به نقش قرآن و عترت در فرهنگ سلامت جامعه است.
کد خبر: ۴۷۵۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۹ - 05September 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، حجت‌الاسلام سید «علی فقیه» رئیس دفتر نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان‌ شرقی در آیین اختتامیه‌ مرحله‌ استانی مسابقات قرآن اوقاف آذربایجان‌ شرقی و تجلیل از نخبگان قرآنی با تقدیر از چهره‌های قرآنی و تلاشگران این عرصه، اظهار داشت: سازمان اوقاف و امور خیریه، تلاش و کار بزرگ و ارزشمندی را با برگزاری این مسابقات انجام داده که به تعبیر امام علی (ع)، عقبه‌ این رویداد قرآنی از اراده‌ای بزرگ برخوردار است.

وی افزود: امروزه یکی از نیازهای ضروری نگاه به نقش قرآن و عترت در فرهنگ سلامت جامعه است. ما معتقدیم که امروزه قرآن کریم در ایجاد سلامت روان جامعه، نقش خود را ایفا کرده است، مردم به برکت قرآن، از یک اطمینان خاطر قابل توجهی برخوردار هستند که باعث می‌شود این ناملایمات موجود نیز قابل حل باشد.

حجت‌الاسلام فقیه در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های قرآنی استان، ادامه داد: آذربایجان ‌شرقی به فضل الهی و در سایه تلاش عناصر قرآنی، مؤسسات قرآنی و چهره‌های قرآنی، گام‌های بزرگی در مسیر انس مردم با قرآن برداشته که مایه مباهات است و برگزاری مسابقات قرآن کریم عصاره‌ای از حرکت‌های بزرگی قرآنی استان شامل می‌شود. تجلیل‌ از چهره‌های قرآنی به منظور تشویق، تبلیغ و ایجاد انگیزه در بین آحاد جامعه انجام می‌گیرد که تاثیرات آن را در جامعه می‌بینیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها