در دیدار فرمانده نداجا با نماینده ولی فقیه در استان گیلان مطرح شد؛

تشکیل ۴ قرارگاه در نیروی دریایی ارتش/ نقش مؤثر ناوگروه‌های «نداجا» در مقابله با جنگ اقتصادی دشمن

فرمانده نیروی دریایی ارتش و جمعی از فرماندهان این نیرو در استان گیلان، با آیت‌الله فلاحتی نماینده ولی فقیه در این استان دیدار کرد.
کد خبر: ۴۷۵۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹ - 05September 2021
تشکیل ۴ قرارگاه بهره گیری از منابع انسانی و تجهیزاتی در نداجا/ حفظ اقتدار ایران با حضور ناوگان‌های نیروی دریایی در آب‌های بین المللیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، آیت‌الله «فلاحتی» نماینده ولی فقیه در استان گیلان در دیدار امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش ضمن تقدیر از دستاورد‌های ارزشمند این نیرو در حوزه تجهیزات و فنون دریایی، اظهار داشت: اتکاء به این سرمایه‌های عظیم موجب شده ناوگان‌های مختلف نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور فعالانه و موثر در آبراه‌های بین المللی، ضمن حفظ امنیت و اقتدار، نقش بهینه‌ای در روند جنگ اقتصادی با زیاده‌خواهان عالم ایفا کنند.
 
وی دستاورد‌های نظامی و فنی نیروی دریایی ارتش پس از انقلاب را در مقایسه با گذشته بسیار پیشرفته و قابل افتخار دانست و عنوان کرد: این مهم در بستر حفظ روحیه خودباوری و استقلال حاصل شده و نشان داده که اعتماد به جوانان مستعد و صاحب ذوق این سرزمین هر کاری را ممکن می‌سازد.

آیت الله فلاحتی در ادامه، میدان دادن به جوانان در روند مدیریت و فرماندهی نظامی را، عامل پیشرفت و ترقی دانست و اضافه کرد: منطق ایجاب می‌کند که در حوزه نظامی، جوانان در صف و باتجربه‌ها در ستاد باشند تا حرکت در مسیر اقتدار و تعالی تسریع شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش نیز در این دیدار از تشکیل چهار قرارگاه برای مدیریت و بهره‌گیری بهینه از منابع انسانی، فنی و تجهیزاتی در نیروی دریایی خبر داد و افزود: این قرارگاه‌ها دو هدف مهم را در قالب دفاع از مرز‌های آبی و اقتصادی کشور دنبال می‌کنند تا به بهترین شکل ممکن، از منافع ملی در شرایط سخت تحریمی دفاع و فشار‌های مذبوحانه‌ی دشمنان بی اثر شود.

دریادار ایرانی همچنین تلاش برای ایفای بهینه ماموریت‌های محوله در این نیرو را پاسخ شایسته‌ای به اعتماد فرمانده کل قوا عنوان کرد.
 
انتهای پیام/ 221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار