مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین:

امام خمینی (ره) احیاگر مجدد دین اسلام بود

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین گفت: امام خمینی (ره) احیاگر مجدد دین اسلام در عصر حاضر بود.
کد خبر: ۴۷۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹ - 01June 2015

امام خمینی (ره) احیاگر مجدد دین اسلام بود

سرهنگ پاسدار "مهدی طاهرخانی" مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس قزوین در گفت و گو با دفاع پرس با بیان اینکه فرهنگ امام، استکبار ستیزی و ایستادگی در مقابل زر و زور بود و مکتب امام ساده زیستی بود، او فرهنگ آزادی و استقلال را به مردم و جوانان کشور آموخت.

وی در ادامه گفت: ایشان نهضت آزادی بخش را بین ملت ما و مردم ستمدیده بنا گذاشت و امروز ثمر آن آزادی ملت ها از سلطه ظالمان و ستمگران است.

طاهرخانی افزود: امروز یادگاری امام مبارزه با اسرائیل بعنوان غاصب و ستمگر بین مردم دنیا به یادگار مانده است و اوج آن روز قدس می باشد، همدلی و وحدت در بین مردم ما در خصوص بسیج سوادآموزی، بسیج سازندگی کشور، تشکیل بسیج مستضعفین و ارتش 20 میلیونی، بسیج محرومیت زدایی، جهاد سازندگی و ایستادگی در مقابل تجاوز همه جانبه دشمن و استکبار و جنگ تحمیلی و دفاع مقدس بود.

این مسئول در ادامه گفت: در فرهنگ دفاع مقدس جوانان کشور با تبعیت از امام و فرمان ایشان حضور پیدا کردند و ساخته شدند و معنویت در جوانان نهادینه شد و خودباوری در عرصه های مختلف به وجود آمد و امروز با شعاری که امام به ملت یاد داد که ما می توانیم در قله های بزرگ عزت و پیشرفت قرار داریم.

طاهرخانی خاطرنشان کرد: در سالگرد این حقیقت همیشه تاریخ باید یادآور شد که امروز اگر در هر عرصه وارد شویم توفیق خواهیم داشت و با وحدت و همدلی و تبعیت از ولی امر مسلمین می توان به اهداف نظام مقدس اسلامی دست یافت امرز سبک زندگی اسلامی و شناخت دشمن را باید از امام (ره) الگو گرفت.

وی در پایان گفت: گرامیداشت سالگرد ارتحال ایشان تجدد بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی و شهداست نسل جوان ما در این ایام و با حضور در مراسم سالگرد امام قدرت ایران اسلامی و نقش رهبری در هدایت جامعه را به دشمنان نشان خواهند داد.

گفتنی است امسال در سالگرد ارتحال حضرت امام 10000 نفر از مردم استان قزوین به منظور تجدید میثاق با آرمان های امام راحل به مرقد مطهر امام عزیز اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار