استاندار کرمانشاه تأکید کرد؛

ضرورت تسریع در ساخت موزه دفاع مقدس استان کرمانشاه

«بازوند» با بیان این‌که جنگ از کرمانشاه شروع و در همین استان نیز به پایان رسید، گفت: احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در کرمانشاه موضوعی بسیار مهم و اساسی است که باید روند احداث آن تسریع یابد.
کد خبر: ۴۷۵۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳ - 05September 2021

احداث یادمان دفاع مقدس در کرمانشاه موضوعی بسیار مهم و اساسی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه در جلسه شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان، با تاکید بر ضرورت توجه بیشتر به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، اظهار داشت: جنگ از کرمانشاه شروع و در همین استان نیز به پایان رسید؛ بنابراین بحث احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس در کرمانشاه موضوعی بسیار مهم و اساسی است که باید روند احداث آن تسریع یابد.

وی افزود: فرهنگ ایثار و شهادت در طول ۴۰ سال از عمر پربرکت انقلاب اسلامی به ما یاد داده است که با استفاده از این فرهنگ ارزشمند، به‌خوبی می‌توانیم مشکلات پیش رو را پشت سر گذاشته و تهدیدها را به فرصت مبدل سازیم.

استاندار کرمانشاه ادامه داد: سرچشمه این فرهنگ والا و ارزشمند قیام عاشورای حسینی است و معتقدیم رخداد‌های بزرگی همچون پیروزی انقلاب اسلامی و مقاومت و ایستادگی مردم ایران در دوران دفاع مقدس، همگی نشأت‌گرفته از قیام سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است.

وی با تأکید بر اجرای برنامه‌های نرم‌افزاری در ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، بيان داشت: علی‌رغم توانمندی‌هایی که از فرهنگ ایثار و شهادت سراغ داریم، بایستی به‌واقع اذعان کنیم آن‌گونه که باید و شاید نتوانستم از این فرهنگ ارزشمند در جهت رفع مشکلات مختلف بهره‌گیری کرده و این فرهنگ غنی را به‌خوبی دز جامعه نهادینه کنیم.

بازوند از حرکت‌های جهادی و آسیب‌شناسی اجتماعی به‌عنوان حرکتی مهم در جهت تبیین و نهادینه کردن فرهنگ ایثار در جامعه یاد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار