مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران:

مادران شهدا ذخیره‌های معنوی نظام هستند

حجت الاسلام «یوسف‌پور» گفت: وجود مقدس مادران صبور و مقاوم شهدا ذخیره‌های معنوی نظام است.
کد خبر: ۴۷۵۶۲۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷ - 05September 2021

به گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت الاسلام «جواد یوسف‌پور» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در دیدار با مادر شهیدان «حسین بابازاده»، «اسرافیل عبدی»، همسر و فرزند شهید عباس‌زاده در روستای تالارپشت شهرستان قائمشهر اظهار داشت: صراحت لهجه و صداقت در گفتار از ویژگی‌های برجسته خانواده‌های معظم شهدا محسوب می‌شود و دعای مادران معزز شهدا همیشه موجب خیر و برکت در زندگی ما می‌شود لذا ترویج روحیه ایثارگری این عزیزان در میان اقشار محتلف جامعه امری ضروری است.

وی افزود: همسران و مادران شهدا زینب گونه فرزندان و همسران خود را در دوران هشت سال دفاع مقدس برای حضور در جبهه‌ها تشویق می‌کردند و این امر نشأت گرفته از ایمان قوی و اعتقاد آنان به ارزش‌ها و تعالیم دینی و اسلامی است.

حجت الاسلام یوسف‌پور با بیان اینکه صفحات تاریخ انقلاب اسلامی ایران را باید به شهامت مادران و همسران شهدا مزین کرد عنوان کرد: این اسوه‌های ایثار بی‌نظیرترین مردم جامعه ما هستند و به شهادت فرزندان خود در راه دفاع از میهن افتخار می‌کنند.

مادران شهدا ذخیره‌های معنوی نظام هستند

حجت الاسلام یوسف‌پور با بیان اینکه غیرت، صلابت و همت مادران شهدا مثال زدنی است، اظهار داشت: شیر پاک و نان حلال موجب شد تا چنین فرزندان پاک و مومن تربیت شوند تا برای کشور و سرزمین خود نقش آفرینی کنند و نام این مردان شجاع در تاریخ ماندگار و همچنان بدرخشد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اشاره به اینکه محبت فاطمی و زینبی در قلب مادران عزیز شهدا نهفته است، عنوان کرد: وجود مقدس مادران صبور و مقاوم شهدا را برای خود یک نعمت ارزشمند بدانیم و به این ذخیره‌های معنوی ارج بنهیم چرا که این بزرگواران با صبر خود بر تمامی مشکلات فائق آمدند و در تمامی زمینه‌ها الگو هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار