مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه:

تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس امری لازم و وظیفه همگانی است

سردار «باباخانی» گفت: تکریم و تجلیل پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت امری لازم، ضروری و وظیفه همگانی است.
کد خبر: ۴۷۵۶۳۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲ - 05September 2021

تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس امری لازم و وظیفه همگانی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از كرمانشاه، سردار «ناصر باباخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه امروز در جلسه کمیته تخصصی پیشکسوتان دفاع مقدس استان کرمانشاه اظهار داشت: آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس به‌صورت شاخص در مرکز استان کرمانشاه و در شهرستان‌های استان نیز با محوریت فرمانداران و دبیری سپاه شهرستان‌ها، در اولین روز از هفته دفاع مقدس برگزار می‌شود.

وی تجلیل از ۲۰۰۰۰ پیشکسوت افتخارآفرین دفاع مقدس و مقاومت در سراسر استان کرمانشاه را یکی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس دانست و بیان کرد: همچنین ۱۰ عنوان کتابی که به صورت مکتوب و صوتی توسط اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تالیف شده است نیز در این ایام رونمایی می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه ادامه داد: بر همین اساس، پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت در حسینیه ثارالله سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گردهم می‌آیند و رئیس جمهور کشورمان به طور ارتباط تصویری در این مراسم سخنرانی خواهد کرد.

سردار باباخانی افزود: در این گردهمایی که با حضور پیشکسوتان تمامی نیرو‌های مسلح، جهاد سازندگی، بسیج، سازمان ها، ادارات و... برگزار خواهد شد، تدابیر لازم برای رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی اندیشیده شده و تکریم و تجلیل پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت امری لازم، ضروری و وظیفه همگانی است.

وی افزود: فضاسازی شهری و محیطی یکی از مهم‌ترین اقدامات در هفته دفاع مقدس است که منجر به یادآوری حماسه دفاع مقدس برای مردم می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها