فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز:

انقلاب اسلامی به دنبال کشور گشایی نبوده و نیست

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با بیان این که پیام انقلاب اسلامی در حال صدور به دیگر کشورهاست، گفت: این صدور فیزیکی نیست زیرا انقلاب اسلامی به دنبال کشورگشایی نبوده و نیست اما افکار در چارچوب مرزها نمی‌گجند و امروز شاهدیم افکار امام در جهت مقابله با استکبار ظهور و بروز پیدا کرده است.
کد خبر: ۴۷۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۵ - 02June 2015

انقلاب اسلامی به دنبال کشور گشایی نبوده و نیست

به گزارش دفاع پرس از شیراز، سرهنگ اسماعیل محبیپور در نشست خبری بزرگداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت: یکی از وظایف تمامی مدیران در نظام جمهوری اسلامی ایران حفظ و نشر ارزشهای انقلاب اسلامی به عنوان میراث ملی و دینی است زیرا مدیران ما به واسطه انقلاب به این مناصب رسیدند و باید خود حافظ و ناشر ارزش های آن باشند.

وی افزود: متأسفانه برخی از مسئولان  و مدیران به تعبیر خودشان از اینکه حضور مردم در عرصههای دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی کمرنگ شود، بیتفاوت هستند و این افراد کسانی هستند که نان انقلاب اسلامی را میخورند و نمکدان را میشکنند و مطمئناً این افراد در محضر خداوند و مردم باید پاسخگو باشند.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز تاکید کرد: بی توجهی و توهین به ارزشها قطعا در افکار عمومی محکوم است و بسیج به عنوان بدنه فعال ملت در این مورد موظف به واکنش متناسب است و این افراد زیرسئوال هستند و باید پاسخگو باشند.

محبی پور با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و برنامه های مردمی سالروز وفات ایشان، خاطر نشان کرد: محور تمام برنامهها حرم امام (ره) است که شخصیتهای بزرگی در آنجا حضور پیدا میکنند.

وی تصریح کرد: معمولاً در سالگرد ارتحال، رهبر معظم انقلاب استراتژیهای نظام جمهوری اسلامی را تبیین و بازخوانی میکنند وتمام برنامههایی که هر سال در این آئین اجرا میشود در راستای یادآوری و معرفی ابعاد شخصیتی حضرت امام خمینی(ره) به نسلهای انقلاب است.

این فرمانده نظامی به برنامههای عمده دستگاههای مختلف زمینهسازی برای حضور مردم در مراسم ارتحال امام اشاره بیان کرد: در این راستا ستادهایی در مجموعه نهادهای دولتی به نام روحالله با محوریت استانداری و فرمانداری و در مجموعه بسیج و سپاه با عنوان قرارگاه شهید فهمیده تشکیل میشود که وظیفه ساماندهی، سازماندهی و اعزام زائران حرم امام را به عهده میگیرند.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز ادامه داد: امسال با برنامهریزیهای انجام شده یک هزار و 900 نفر از مردم در قالب بسیج محلات و یک هزار و 700 نفر نیز در قالب بسیج اصناف، ادارات و فرهنگیان در قالب چهار کاروان به نامهای امام علی(ع)، امام سجاد(ع)، امام صادق(ع) و امام هادی(ع) به تهران اعزام میشوند.

محبی پور با اشاره به جلسه توجیهی زایران حرم امام راحل(ره) گفت: با توجه به شرایطی که اکنون وجود دارد و در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه جمعیت مسلمان باید بصیرت داشته و زمان شناس باشند، برنامه کوتاهی با عنوان «امام خمینی(ره) اسوه استکبارستیزی؛ مقاومت و پایداری» برگزار میشود.

وی ادامه داد: امسال استقبال کمنظیری از اعزام زائران صورت گرفته است شاید یکی از علتهای آن قرین بودن نیمه شعبان با سالگرد ارتحال امام باشد در عین حال علت دیگری متصور است و آنکه ظهور و بروز تأثیر افکار امام(ره) در دنیا در قالب مقابله با حکومتهای جبار و مستکبر را شاهد هستیم.

فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز با بیان این که انقلاب اسلامی در حال صدور به دیگر کشورهاست تاکید کرد: این صدور فیزیکی نیست زیرا انقلاب اسلامی به دنبال کشورگشایی نبوده و نیست اما افکار در چارچوب مرزها نمیگجند و امروز شاهدیم افکار امام در جهت مقابله با استکبار ظهور و بروز پیدا کرده است.

محبی پور فضاسازی شهری مساجد و اماکن عمومی، برگزاری ویژه برنامههای سالگرد ارتحال امام و سوگواری، دیدار با خانواده شهدا و زیارت قبور مطهر شهدا در بعدازظهر روز پنجشنبه و جلسات بازخوانی وصیتنامه سیاسی و الهی امام در قالب حلقههای صالحین را از دیگر برنامه های این ناحیه مقاومت سپاه شیراز به مناسبت سالگرد رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی بیان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها