رئیس شورای اسلامی شهر زاهدان:

اقتدار و عزت میهن اسلامی را مدیون شهدا هستیم

«سپاهی» گفت: اقتدار و عزت میهن اسلامی ما در حال حاضر مدیون خون پاک شهدا و رشادت‌های رزمندگان دفاع مقدس است مسیری که در گام اول انقلاب طی کرده‌ایم مسیری بود که نام و یاد شهدای ایران اسلامی را برای ما تضمین کرد.
کد خبر: ۴۷۵۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۹ - 05September 2021

اقتدار و عزت میهن اسلامی را مدیون خون شهدا هستیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، جلسه اعضا شورای اسلامی شهر و شهرداری زاهدان با مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در مرکز فرهنگی این استان برگزار شد.

«حسن سپاهی» رئیس شورای اسلامی شهر زاهدان در این جلسه اظهار داشت: اقتدار و عزت میهن اسلامی ما در حال حاضر مدیون خون پاک شهدا و رشادتهای رزمندگان دفاع مقدس است مسیری که در گام اول انقلاب طی کرده‌ایم مسیری بود که نام و یاد شهدای ایران اسلامی را برای ما تضمین کرد.

وی گفت: از پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده های شهدا باید تجلیلی شایسته انجام شود تا از این طریق بتوانیم تفکر بسیجی را در جامعه گسترش دهیم اگر همدلی و تفکر بسیجی در صحنه‌های دوران دفاع مقدس نبود با بسیاری از مشقت ها در سختی ها بسیاری مواجه می شدیم.

این مسئول ادامه داد: برای معرفی شهدا باید در سطوح محلی و مسجد محور برنامه ها و تدابیری اندیشیده شود. لازم است مبلمان و فضاهای شهری در هفته دفاع مقدس رنگ و بوی آن دوران را به خود بگیرد.

سپاهی افزود: تجلیل ازخانواده رزمندگان شهدا و ایثارگران از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است.

«محمد امین براهویی» سرپرست شهرداری زاهدان اظهار داشت: یاد و خاطره شهدا کمتر از فضیلت شهادت نیست لذا لازم است مبلمان و فضای شهری، تابلوها، المان ها و تبلیغات شهری به خصوص در هفته دفاع مقدس این حال و هوا را به خود بگیرد.

وی گفت: شهرداری تمام تلاش خود را برای اجرای خوب برنامه های هفته دفاع مقدس و تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس میکند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار