در راستای برگزاری کنگره شهدای استان زنجان؛

زندانیان جرائم غیرعمد به نیابت از شهدا آزاد می‌شوند

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه انصارالمهدی (عج) از آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد به نیابت از شهدا در راستای برگزاری کنگره ۳ هزار و ۵۳۵ شهید استان زنجان خبر داد.
کد خبر: ۴۷۵۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷ - 06September 2021

زندانیان جرائم غیر عمد به نیابت از شهدا آزاد می‌شوند«عبدالله جعفری» مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه انصارالمهدی (عج) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، اظهار داشت: برنامه‌ریزی برای برگزاری شکوهمند کنگره سه هزار و ۵۳۵ شهید استان زنجان در حال انجام است.

وی با اشاره به نگارش کتاب زندگی‌نامه شهدای استان، تصریح کرد: هم‌اکنون ۲۵ جلد از این کتاب‌ها در حال چاپ است و همه کسانی که در حوزه دفاع مقدس مشغول فعالیت هستند و امکان چاپ آثارشان وجود ندارد، مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه انصارالمهدی (عج) آماده چاپ و انتشار آثار آن‌ها خواهد بود.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه انصار المهدی (عج) با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی در راستای برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای استان زنجان، خاطرنشان کرد: ساخت المان و نقاشی دیوارنگاره در شهر‌های استان انجام شده است و ساخت نماد‌های هشت سال دفاع مقدس نیز در ادارات نیز مورد توجه قرار دارد. همچنین ارائه مشاوره حقوقی تحصیلی و آزادی زندانیان غیرعمد به نیابت از شهدا نیز از دیگر برنامه‌هایی است که در راستای برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای استان زنجان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار