مسئول بسیج جامعه پزشکی کشور:

جامعه پزشکی همپای نظام دیپلماسی و جبهه مقاومت حضوری فعال دارد

جامعه پزشکی کشور به عنوان یکی از ممتازترین اقشاری که در عرصه های حماسه و جهاد حضور داشته و پا به پای نظام دیپلماسی و جبهه مقاومت فعالیت می کند.
کد خبر: ۴۷۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵ - 01June 2015

جامعه پزشکی همپای نظام دیپلماسی و جبهه مقاومت حضوری فعال دارد

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، دکتر محمد رئیس زاده مسئول بسیج جامعه پزشکی کشور صبح امروز در مراسم تجلیل از تیم پزشکی که با کشتی نجات به یمن اعزام شده بودند، با انتقاد از بی تفاوتی نظام بین الملل از فجایع انسانی ناشی از حمله عربستان به یمن، گفت: وضعیتی که اکنون در یمن در حال جریان است را می توان اوج توحش نظام بین الملل دانست زیرا وقتی کشوری تصمیم می گیرد تا وضعیت خود را در عرصه های مختلف اصلاح کند، کشور دیگری که بویی از دموکراسی نبرده و خود عامل دست نشانده استکبار است، تحت تاثیر جاهلیت مدرن، بدون هیچ مجوز بین المللی به ملت بی دفاع یمن حمله کرده و حتی نظام بین المللی هم از اقدامات ضد بشری عربستان، دفاع می کند.

وی افزود: جامعه بین الملل نه تنها از کشوری مثل ایران که همواره ندای حمایت از مظلوم سر داده است و قصد کمک رسانی به مردم یمن را داشته است حمایت نمی کند بلکه از کشور متجاوزی هم چون عربستان، دفاع و حمایت می کند.

دکتر رئیس زاده با بیان این که جامعه پزشکی همواره در عرصه جبهه مقاومت حضوری آگاهانه، پررنگ و با نشاط داشته اظهارداشت: جامعه پزشکی کشور به عنوان یکی از ممتازترین اقشاری است که در عرصه های حماسه و جهاد حضور داشته و پا به پای نظام دیپلماسی و جبهه مقاومت فعالیت می کند.

مسئول بسیج جامعه پزشکی عنوان کرد: تعداد 10 نفر از اعضای جامعه پزشکی ما با آگاهی کامل و شهامت بالا همراه کشتی نجات به یمن اعزام شدند و بیش از 17روز در این سفر بودند.

انتهای پیام//

نظر شما
پربیننده ها