صهیونیست‌ها در شوک فرار اسرای فلسطینی/ نفتالی بنت: این حادثه بسیار خطرناک است

فرار اسرای فلسطینی از زندان رژیم صهیونیستی نخست وزیر این رژیم را وادار به واکنش کرد.
کد خبر: ۴۷۵۸۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰ - 06September 2021

صهیونیست‌ها در شوک فرار اسرای فلسطینی/ نفتالی بنت: این حادثه بسیار خطرناک استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فلسطین الیوم، «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در واکنش به فرار شش اسیر فلسطینی از زندان «جلبوع» رژیم صهیونیستی گفت که این یک حادثه خطرناک بوده و مستلزم تلاش سازمان‌یافته نیروهای امنیتی اسرائیل است.

صبح امروز پایگاه خبری عبری زبان «والا» عنوان کرد که اسرای فلسطینی راس ساعت 3:25 دقیقه بامداد امروز دوشنبه نقشه فرار خود از زندان جلبوع که یکی از امنیتی‌ترین زندان‌های رژیم صهیونیستی است، را عملی کردند و پس از نیم ساعت زندانبانان اسرائیلی متوجه شدند که آن‌ها فرار کرده‌اند.

یک منبع امنیتی اسرائیلی در گفت‌وگو با شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: این حادثه (فرار اسرای فلسطینی) بسیار سخت و عجیب است، هیچ اطلاعاتی در مورد آن وجود نداشت درحالی‌که اسرای فلسطینی مدت‌ها در حال حفر تونل بودند؛ اما ما کمترین اطلاعاتی در این زمینه نداشتیم!

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از انتقال 400 اسیر فلسطینی از زندان جلبوع به زندان‌های دیگر از بیم وجود تونل‌های بیشتر خبر دادند.

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی نیز با بیان اینکه نقشه فرار اسرا از زندان جلبوع دقیق و حساب شده بود، ادعا کرد که به دریافت کمک‌هایی از خارج زندان مشکوک هستیم.

خبرنگار شبکه المیادین نیز از اقدام رژیم صهیونیستی در بستن چندین ایست بازرسی و تشدید اقداماتش در ایست‌های نظامی دیگر در کرانه باختری خبر داد.

کانال 12 تلویزیون اسرائیل نیز اعلام کرد: پس از فرار زندانیان از زندان جلبوع، یگان غزه دستور العمل‌هایی به نظامیان صادر کرد تا نسبت به هرکس که در صدد ورود به غزه از طریق مرز است، هوشیار باشند.

از سوی دیگر رسانه‌های رژیم صهیونیستی از فراخوان صدها نیروی ویژه پلیس به زندان جلبوع خبر دادند.

گروه‌های مقاومت فلسطین نیز این اتفاق را یک شکست بزرگ اطلاعاتی و امنیتی برای اسرائیل دانستند.

منابع فلسطینی بامداد امروز اعلام کردند که 6 اسیر فلسطینی موفق به فرار از زندان جلبوع در اراضی اشغالی شده‌اند.

«عبدالرحمن شهاب» مدیر مرکز مطالعاتی غزه در این خصوص اظهار داشت: هرکسی که زندان جلبوع را بشناسد می‌داند که فرار از این زندان شبیه معجزه است.

وی افزود: هر یک از اتاق‌های این زندان به دلیل استحکام و تدابیر امنیتی آن خزانه نامیده می‌شود. فرار این اسرا یک سیلی بزرگ به صورت رژیم اشغالگر از شمال تا جنوب است.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار