مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد:

تولید محتوا در حوزه دفاع مقدس باید متناسب با ذائقه نسل جوان باشد

«رئوف» گفت: حدود 50 درصد جمعیت کشور ما جوان هستند و ذائقه جوانی ویژگی‌ها و مختصات خود را دارد بنابراین باید برنامه‌هایی تولید شود که تأثیرگذاری ویژه‌ای بر روی نسل جوان داشته باشد.
کد خبر: ۴۷۵۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۸ - 06September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «امیر رئوف» مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست هم‌اندیشی و هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با معاونت امور استان‌های صدا و سیما که همزمان با سراسر کشور به صورت ویدئوکنفرانس در صدا و سیمای مرکز این استان برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم تعاملات و ارتباط بین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و صدا و سیما منتج به این شود که فرهنگ دفاع مقدس سینه به سینه و نسل به نسل منتقل شود.

مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد افزود: صدا و سیمای استان تعاملات بسیار خوبی با نهادها و سازمان‌های مرتبط با دفاع مقدس و حوزه مقاومت و پایداری دارد که در راستای تحکیم این تعاملات تلاش می‌کنیم.

رئوف با بیان اینکه صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های متعددی در حوزه‌های مختلف صدا، سیما، خبر، فضای مجازی، موسیقی و غیره در هفته دفاع مقدس امسال پیش‌بینی کرده است، گفت: این استان با اعزام حدود 35 هزار رزمنده به جبهه‌های نبرد، نسبت به جمعیت بیشترین تعداد شهید را به نظام و انقلاب اسلامی تقدیم کرده است و ما به عنوان رسانه باید نقش استان در آن دوران را به خوبی به جامعه معرفی کنیم.

وی با تأکید بر اینکه حدود 50 درصد جمعیت کشور ما جوان هستند و ذائقه جوانی ویژگی‌ها و مختصات خود را دارد بنابراین باید برنامه‌هایی تولید شود که تأثیرگذاری ویژه‌ای بر روی نسل جوان داشته باشد، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با تولید برنامه‌های اثرگذار، دین خود را به شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس ادا کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار