مدیرکل صداوسیمای استان خراسان رضوی:

فرهنگ دفاع مقدس باعث تحکیم ارزش‌ها خواهد شد

«نصرپور» گفت: فرهنگ دفاع مقدس باعث تقویت و تحکیم ارزش‌های اسلامی و انقلابی می‌شود و به پیوند نسل‌ها و جهت‌گیری آنان برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک خواهد کرد.
کد خبر: ۴۷۵۸۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳ - 06September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی امروز با «محسن نصرپور» مدیرکل صداوسیمای این استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

نصرپور در این دیدار اظهار داشت: همه ما ملزم به حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هستیم و این مهم دینی است که بواسطه ایثار و از خودگذشتگی‌های شهدا و ایثارگران بر گردن همه ما نهاده شده است.

وی در ادامه ترویج فرهنگ دفاع مقدس را لازم و ضروری دانست و افزود: فرهنگ دفاع مقدس ما را در تقویت و تحکیم ارزش‌های اسلامی و انقلابی یاری می‌دهد و به پیوند نسل‌ها و جهت‌گیری آنان برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی کمک خواهد کرد.

مدیرکل صدا و سیمای استان خراسان رضوی گفت: در آستانه هفته دفاع مقدس قرار داریم لذا توصیه می‌کنم پرداختن به موضوع دفاع مقدس در بخش‌های مختلف صداوسیما به‌صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیازمند نقش‌آفرینی مردم است

سردار یوسفعلی‌زاده در این دیدار ابراز داشت: دفاع مقدس با هدایت‌های امام خمینی (ره) توسط مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی صورت گرفت و آن حماسه عظیم خلق شد؛ بر همین اساس حفظ و نشر ارزش‌های این حماسه جاودان نیازمند نقش‌آفرینی مردم در کنار نیروهای مسلح است.

وی ضمن قدردانی از اقدامات صداوسیمای استان در گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، خاطر نشان کرد: سال گذشته مساعدت‌های خوبی توسط دستگاه‌های استانی از جمله صداوسیما در گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس صورت گرفت که امیدواریم این حمایت‌ها امسال نیز تداوم داشته باشد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی ادامه داد: به هر میزان در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس و جهاد و مقاومت کار شود حق آن ادا نشده است. برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس و ایثار و شهادت همه ما باید با همت و پشتکار و با استفاده از ظرفیت‌های موجود برای رسیدن به نقطه مطلوب تلاش کنیم.

این مسئول راه‌اندازی کمیته‌ای مشترک برای افزايش تعاملات بین اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و صداوسیمای استان را در طول سال ضروری دانست.

وی با اشاره به اینکه محدودیت‌های اعمال شده به دلیل شیوع ویروس کرونا برگزاری بسیاری از تجمعات را غیرممکن ساخته، خواستار نقش‌آفرینی بیش از پیش رسانه‌ها و فضای مجازی در پاسداشت این حماسه ماندگار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها