امیر سرتیپ صباحی‌فرد مطرح کرد؛

ترفند رسانه‌ای غرب برای مبارزه با «مهدویت»

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: جهان غرب با ترفند‌های رسانه‌ای خود وارد عرصه ضد مهدویت شده است و سعی دارد باور‌های مسلمانان را که یکی از مهمترین آن‌ها مهدویت است، از بین ببرد.
کد خبر: ۴۷۵۹۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۰ - 06September 2021

زندگی با فرهنگ و مفهوم مهدویت معنا پیدا می کندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در حاشیه برگزاری مراسم دوره معارف مهدویت که در دانشگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) این نیرو و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد،اظهار داشت: زندگی با فرهنگ و مفهوم مهدویت معنا پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه ناامیدی در حال متلاشی کردن جامعه بشری است، افزود: معرفی درست مساله ظهور حضرت ولی عصر (عج) به جوانان، تلاش در راستای جهانی سازی معارف ناب شیعی و در راس معارف مهدویت و انتظار، آموزش، ترویج سبک زندگی مهدوی، تاکید بر پیوند با آموزه‌های شهدا و پیروی از ولایت فقیه از اهداف برگزاری دوره معارف مهدویت است.

امیر صباحی فرد با بیان اینکه اعتقاد به اصل مهدویت باید به عنوان یک سمبل و فرهنگ در بین مردم جاری و ساری باشد، گفت: وظیفه‌ی تک تک ما انسان‌ها در عصر حاضر این است که با ارتباط قلبی و محکم نسبت به ارزش‌های دینی مانع از گمراهی و انحراف شویم.

وی افزود: مهدویت زیر هرگونه سلطه رفتن را نمی‌پذیرد و بر همین اساس معتقدان به این مهم و آن‌ها که مهدویت را قبول دارند آن را یکی از ارکان اصلی زندگی خود قرارداده و خود را برای عصر ظهور آماده می‌کنند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش خاطر نشان کرد: جهان غرب با ترفند‌های رسانه‌ای خود وارد عرصه ضد مهدویت شده است و سعی دارد باور‌های مسلمانان را که یکی از مهمترین آن‌ها مهدویت است، از بین ببرد و تصویر وارونه‌ای از آن نشان دهد که در این زمینه باید کاملاً هوشیار باشیم.

انتظار و وظایف منتظران، علائم و شرایط ظهور، فرقه‌های انحرافی، ولایت فقیه، امام مهدی (عج) در قرآن، روایات، بیانیه گام دوم انقلاب و همچنین تفکر خلاق و مخاطب شناسی از جمله سرفصل‌های معارف مهدویت دانشجویان دانشگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) است.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها