معاون فرماندر ملایر:

رعایت پروتکل‌های بهداشتی محور برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس است

«فارسی» گفت: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا و افزایش تعداد ابتلا و بستری بیماران، برنامه‌های هفته دفاع مقدس باید با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به عنوان یک اصل مهم و ضروری برگزار شود.
کد خبر: ۴۷۵۹۲۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۰ - 06September 2021

به گزارش دفاع‌پرس از همدان، «حسین فارسی» معاون فرماندار ملایر، امروز (دوشنبه) در جلسه ستاد هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان ملایر، اظهار داشت: تمامی برنامه‌های هفته دفاع مقدس با قوت و برنامه ریزی دقیق برگزار می‌شود، اما رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید در راس این برنامه‌ها باشد.

وی بر لزوم همکاری و همراهی همه دستگاه‌های اجرایی و نهادها در گرامیداشت هر چه بهتر هفته دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: در راستای برنامه ریزی برای گرامیداشت ارزش‌های دفاع مقدس جای هیچگونه کوتاهی و کم توجهی وجود ندارد.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر بیان کرد: همه ما وامدار شهدا، امام شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم و باید از همه توان و ظرفیت‌ موجود برای تبیین ارزش های والای دفاع مقدس استفاده کنیم.

وی از رونمایی ماکت هواپیما در ابعاد واقعی و تندیس ۹ شهید خلبان شهرستان ملایر به مناسبت هفته دفاع مقدس در فضاهای شهری خبر داد و گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس ماکت هواپیما و تندیس ۹ شهید خلبان ملایر در ورودی شهر از محور تهران رونمایی خواهد شد.

این مسئول با اشاره به برگزاری همایش ملی تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس در ۳۱ شهریور، تاکید کرد: در این راستا دستگاه‌های اجرایی شهرستان ملایر موظف هستند برای اجرای این همایش ملی برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند.

اجرای بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه هفته دفاع مقدس در ملایر

سرهنگ «محمدحسن مرادی» معاون فرهنگی و هنری سپاه ناحیه ملایر نیز از اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدا، نمایشگاه دفاع مقدس، رژه اقتدار نیروهای مسلح، حرکت کاروان خودرویی در سطح شهر، یادواره شهدا، همایش تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و تجلیل از دانش‌آموزان نخبه را از جمله این برنامه‌ها ذکر کرد.

 مرادی افزود: در راستای اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس و گرامیداشت این هفته، ۱۰ کمیته کاری تشکیل شده و در سطح بخش‌ها نیز کمیته‌های فرعی تشکیل خواهد شد.

وی ادامه داد: در همایش کشوری تجلیل از یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس، از ۱۰۰ نفر از پیشکسوتان دفاع مقدس این شهرستان تقدیر می‌شود که نیازمند همراهی و کمک دستگاه‌های اجرایی هستیم.

معاون فرهنگی و هنری سپاه ناحیه ملایر خواستار فضاسازی سطح شهر، ادارات، اصناف و بازاریان و نصب نوشته‌هایی از بیانات حکیمانه امام راحل و رهبر معظم انقلاب شد و افزود: نیاز است زمینه حضور راویان دفاع مقدس در مراکز خرید و پاساژها فراهم شود.

 ۳۱ شهریور تا هفتم مهرماه تحت عنوان «هفته دفاع مقدس» نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار