معرفی کتاب؛

«ساعت شش و سی و هفت دقیقه»

کتاب «ساعت شش و سی و هفت دقیقه» زندگی نامه شهدای بلوار ثارالله زاهدان است که به قلم «نرجس شایان» به نگارش درآمده است.
کد خبر: ۴۷۵۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۵:۱۰ - 08September 2021

«ساعت شش و سی و هفت دقیقه»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، کتاب «ساعت شش و سی و هفت دقیقه» زندگی نامه شهدای بلوار ثارالله زاهدان، که به قلم «نرجس شایان» به نگارش آمده است.

این کتاب توسط کنگره ملی شهدای استان سیستان و بلوچستان در سال 1396 در 100 صفحه به چاپ رسیده است.

بخشی از متن کتاب

شب قبل از شهادتش لباس هایی را که برای عید خریده بودیم و شلوارش را هم داده بود خیاطی بدوزند آماده کرد صبحش رفت دوش گرفت و به گمان من غسل شهادت کرده بود.

خودش صبحانه درست کرد و من را بیدار کرد بعدش رفت بالای سر بچه ها و با شوخی و بازی بیدارشان کرد ،هرچه میگفتم بچه ها خوابند بیدارشان نکن قبول نمیکرد و شعر آغاسی برای امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشريف) را گذاشت و صدایش را بلند کرد میگفت دلم برای شما و بچه ها تنگ میشود و گفت از امروز میخواهم بچه ها با خودم هر روز بیدار بشوند و صبحانه را با من بخورند.

هیح وقت سابقه نداشت شهید خودش صبحانه درست کند و بچه ها را بیدار کند حتی لباس های عیدش را پوشید، در را باز کرد که برود خداحافظی کرد و در را بست دوباره در را باز کرد بچه ها رو بوسید و در را بست که برود ، برای بار سوم در را باز کرد و خداحاففلی کرد بعد هم رفت... از منزل که راه افتاد خیلی کم پیش آمده بود که با سرویس اداره جابجا بشود اما آن روز من هم اطلاع نداشتم که با سرویس رفته که ناگهان صدای انفجار بلندشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار