فرمانده قرارگاه منطقه‌ای پدافند هوایی شمال غرب ارتش:

هیچ دشمنی توان نزدیک شدن به آسمان و حریم کشورمان را ‌ندارد

امیر «عظیمی» با بیان اینکه هیچ دشمنی توان نزدیک شدن به آسمان و حریم کشورمان را ‌ندارد، گفت: تا آخرین قطره خون و با استفاده از ابزارهایی که در اختیارمان داریم از آسمان ایران‌ اسلامی می‌کنیم.
کد خبر: ۴۷۶۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۳ - 07September 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، امیر سرتیپ‌ دوم «عباس عظیمی» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای پدافند هوایی شمال غرب ارتش با اشاره سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای در سال 1387 در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: حراست از آسمان شمال غرب کشور و پایش شبانه روزی آن بر عهده چشمان تیزبین و همیشه بیدار تلاشگران نیروی پدافند هوایی شمال غرب کشورمان است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای پدافند هوایی شمالغرب ارتش با تاکید بر اینکه نیروهای توانمند داخلی، بسیاری از نیازهای پدافندی را تهیه و تولید کرده‌اند، افزود: قریب به 80 درصد سامانه‌های دفاع از آسمان کشورمان بومی است که طراحی و ساخته دست متخصصان داخلی است.

وی با بیان اینکه هیچ دشمنی توان نزدیک شدن به آسمان و حریم کشورمان را ‌ندارد، اظهار داشت: تا آخرین قطره خون با استفاده از ابزارهایی که در اختیارمان داریم از آسمان ایران‌اسلامی دفاع می‌کنیم.

امیر عظیمی خاطرنشان کرد: منطقه پدافند هوایی شمال‌غرب کشور تردد همه هواپیما‌های خارجی در آسمان استان‌های آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، زنجان و بخشی از استان کردستان را به دقت رصد می‌کند و رفت و آمد هواپیما‌های کشور‌های مختلف در این منطقه با هماهنگی و اجازه قرارگاه پدافند هوایی شمال غرب صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار