برنامه‌های کمیته «زنان و دفاع مقدس» کهگیلویه و بویراحمد ویژه هفته دفاع مقدس تشریح شد

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد برنامه‌های کمیته «زنان و دفاع مقدس» این استان را در هفته دفاع مقدس تشریح کرد.
کد خبر: ۴۷۶۰۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۲ - 07September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، سومین نشست کمیته تخصصی «زنان و دفاع مقدس» استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص برنامه‌های گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس امروز به ریاست مدیرکل بانوان و خانواده استانداری در سالن جلسات استانداری برگزار شد.

«نادیا صداقت» مدیرکل بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این نشست با بیان اینکه خانواده‌های شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند، اظهار داشت: ما باید از سبک زندگی و سیره شهدا و خانواده‌های آنها الگو بگیریم.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: دفاع مقدس یک بازه محدود هشت ساله نبود و به اندازه چهل و یک سال ارزش معنوی و دستاوردهای مهم برای نظام و انقلاب اسلامی ما به ارمغان آورده است.

صداقت با تشریح برنامه‌های کمیته زنان در هفته دفاع مقدس، گفت: برگزاری نهمین جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت» از مهم‌ترین این برنامه‌ها است که با حضور جمعی از همسران و مادران شهدای استان و با  هدف نکوداشت مقام این بزرگواران و تجلیل از برگزیدگان مسابقه ادبی و هنری این جشنواره برگزار می‌شود.

وی غبارروبی گلزار شهدای یاسوج با حضور مشاوران امور بانوان ادارات و دستگاه‌های اجرایی، دیدار با همسران و مادران شهدای استان، دیدار با جانبازان بستری در بیمارستان «سلمان» و برگزاری یادواره شهدای زن را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال عنوان کرد.

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد از همه نهادها، سازمان‌ها، ادارت و دستگاه‌های اجرایی استان خواست برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر برنامه‌های هفته دفاع مقدس همکاری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار