مسئول مشارکت بانوان در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

معرفی برگزیدگان جشنواره ادبی و هنری «اسوه‌های صبر و مقاومت» کهگیلویه و بویراحمد

«احمدی» گفت: همزان با هفته دفاع مقدس، برگزیدگان جشنواره ادبی و هنری «اسوه‌های صبر و مقاومت» کهگیلویه و بویراحمد معرفی می‌شوند.
کد خبر: ۴۷۶۰۱۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۴ - 07September 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «بنت‌الهدی احمدی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت بانوان در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست کمیته تخصصی «زنان و دفاع مقدس» استان با اشاره به برگزاری مسابقه ادبی و هنری نهمین جشنواره «اسوه‌های صبر و مقاومت»، اظهار داشت: این مسابقه با موضوعات «مادران، همسران، خواهران و دختران شهدا»، «زنان شهیده، جانباز و آزاده انقلاب اسلامی و دفاع مقدس»، «زنان شهیده مدافع سلامت»، «مادران انتظار (مادران شهدای مفقودالاثر)» و «بابای شهید من» برگزار شده است.

وی مهلت ارسال آثار به این جشنواره را تا پایان شهریور عنوان کرد و افزود: آثار برگزیده نهمین جشنواره ادبی و هنری «اسوه‌های صبر و مقاومت» در هفته دفاع مقدس سال جاری معرفی و با حضور مسئولان و خانواده‌های شهدا از آنها تقدیر می‌شود.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت بانوان در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تاکنون بیش از 65 اثر در دبیرخانه این جشنواره دریافت شده است، گفت: هر بخش جشنواره به صورت جداگانه داوری و در هر بخش جوایز نفیسی به برگزیدگان اهدا می‌شود.

احمدی همچنین با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های مدیریت بانوان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در هفته دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: تجلیل از بانوان پیشکسوت دفاع مقدس، برگزاری طرح اندیشه‌ورز و نشست نخبگانی با موضوع آسیب‌شناسی جنگ و تأثیر آن بر زندگی همسران و مادران شهدا و برگزاری نمایشگاه مجازی تصاویر مادران و پدران شهدای استان از مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار