نماینده مردم در مجلس:

ارتباط مسئولان با مردم باعث افزایش سرمایه‌های اجتماعی می‌شود

حاجی دلیگانی با بیان اینکه تلاش مسئولان برای رفع مشکلات مردم به افزایش سرمایه‌های اجتماعی و جلب اعتماد عمومی منتهی خواهد شد از درخواست رئیس دستگاه قضایی از نمایندگان مجلس برای کمک به بهبود عملکرد قوه قضاییه خبر داد.
کد خبر: ۴۷۶۰۲۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵ - 07September 2021

ارتباط صادقانه مسئولان با مردم باعث افزایش سرمایه‌های اجتماعی می‌شود

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «حسینعلی حاجی دلیگانی» عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در مورد اظهار نظر رئیس قوه قضاییه مبنی بر اینکه لازمه افزایش اعتماد مردم، مشارکت دادن آن‌ها در پیشبرد اهداف و برنامه‌ها است و کاهش سرمایه‌های اجتماعی به نفع کشور نیست، اظهار داشت: بنده در جلسه‌ای که رئیس قوه قضاییه این موارد را مطرح کرد، حضور داشتم، وی به این مهم اشاره کرد که لازمه جلب اعتماد مردم و افزایش سرمایه‌های اجتماعی این است که مسئولان ارتباط صادقانه‌ای با همه آن‌ها داشته باشند.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: رئیس قوه قضاییه به این نکته نیز اشاره کرد که بهترین افرادی که می‌توانند در جهت جلب اعتماد عمومی در سه قوه نقش ایفا کنند نمایندگان مجلس هستند که همه اقشار به آن‌ها مراجعه می‌کنند.

عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: رئیس قوه قضاییه از نمایندگان مجلس خواست تا در جهت جلب اعتماد مردم به قوه قضاییه کمک کنند ضمن اینکه از روسای دادگستری استان‌ها هم خواسته بود که از ظرفیت نمایندگان در حل مسائل مهم استفاده کنند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، تأکید کرد: آنچه مسلم است وقتی مردم احساس کنند که حرف آن‌ها شنیده می‌شود و دیده می‌شوند و مسئولان کشور به دنبال حل مشکلاتشان هستند حتماً به افزایش سرمایه‌های اجتماعی و جلب اعتماد عمومی منتهی خواهد شد.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها