مسئول دفتر حفظ آثار دفاع مقدس تنکابن در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

دفاع مقدس باعث بیداری کشور‌های اسلامی شد

«حاتمیان» گفت: دفاع مقدس باعث بیداری کشور‌های اسلامی شد و باید در قدردانی از رزمندگان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران بکوشیم.
کد خبر: ۴۷۶۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۴ - 07September 2021

دفاع مقدس باعث بیداری کشور‌های اسلامی شد«علی حاتمیان» مسئول دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان تنکابن در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بیان اینکه به این مناسبت جلسه ستاد شهرستانی با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد، از تشکیل ستاد‌های فرعی در بخش‌ها و ۷ کمیته تخصصی در این ستاد خبر داد.

وی با بیان اینکه ما در دفاع مقدس قدرت اسلام و ایران را به ابرقدرت‌ها نشان دادیم، بر نکوداشت هفته دفاع مقدس تأکید کرد و ادامه داد: دفاع مقدس باعث بیداری کشور‌های اسلامی شد و باید در قدردانی از رزمندگان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران بکوشیم.

حاتمیان اجرای صبحگاه مشترک، تجلیل از ایثارگران دفاع مقدس و ایثارگران بهداشت و درمان، فضاسازی و رزمایش کمک مومنانه را از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: همچنین برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری و ورزشی، عطرافشانی گلزار‌های شهدا، رژه موتوری، نواختن زنگ مقاومت، افتتاح المان‌های شهدا، یادواره شهدا در فضای مجازی و حقیقی از دیگر برنامه‌ها است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها