مسئول گردان نانوا شهر خانوک مطرح کرد؛

چریک پیر، لقبی که حاج‌قاسم به یک زن داد

«اسدی» با بیان اینکه گردان «نانوا» از زمان جنگ توسط «زهرا اسدی» که عنوان چریک پیر را از طرف سردار سپاه اسلام حاج قاسم دریافت کرد، راه اندازی شد، گفت: پس از جنگ نیز ما توانستیم این راه را ادامه دهیم که هدف از انجام این کار این است که در اربعین حسینی خدمتی به زوار امام حسین (ع) کرده باشیم.
کد خبر: ۴۷۶۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰ - 07September 2021

چریک پیر، لقبی که حاج‌قاسم به یک زن داد

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «علی اسدی» مسئول گردان «نانوا» شهر خانوک اظهار داشت: گردان «نانوا» از زمان جنگ توسط «زهرا اسدی» که عنوان چریک پیر را از طرف سردار سپاه اسلام حاج قاسم لقب گرفت، راه اندازی شد؛ لذا از همان زمان، شروع به کار گردان «نانوا» جهت پخت نان از شهر خانوک و اعزام نان‌ها به جبهه‌های حق علیه باطل بوده است.

مسئول گردان «نانوا» شهر خانوک بیان کرد: پس از جنگ نیز ما توانستیم این راه را ادامه دهیم که هدف از انجام این کار این است که در اربعین حسینی خدمتی به زوار امام حسین (ع) کرده باشیم.

وی با بیان اینکه در سال های گذشته در کربلا و نجف روزانه دو هزار قرص نان بین موکب‌های اربعین و زائران توزیع کردیم گفت: امسال نیز با توجه به شیوع بیماری کرونا مقرر شده که از یکم تا پنجم مهر در گلزار شهدای کرمان و شهر خانوک اقدام به پخت نان محلی صلواتی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها