فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع): 

مردم فریب صحبت‌های گروهک‌های تروریستی را نخورند

سردار اوصانلو گفت: من باز هم از جوانان عزیز و خانواده‌های آنان خواهش می‌کنم که مراقب باشند و به دامن ضدنقلاب نروند، تمام صحبت‌های این گروهک‌های تروریستی دروغ محض است و فریب آنان را نخورند.
کد خبر: ۴۷۶۰۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸ - 07September 2021

مردم فریب صحبت‌های گروهک‌های تروریستی را نخورند

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سردار سرتیپ پاسدار محمدتقی اوصانلو فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع)، امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: دشمنان از ابتدای انقلاب به دنبال ناامن کردن منطقه هستند تا مردم را نسبت به نظام بدبین کنند.

وی افزود: اقلیم کردستان عراق باید بداند گروهک‌ها را نباید در دامن خودش پرورش دهد، و ما این امر را بارها به مسئولان این اقلیم اعلام کردیم که این گروهک‌ها باید اخراج شوند.

فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) گفت: ما خودمان این حق را برای خودمان قائل هستیم، وقتی آن‌ها کاری را انجام دهند مقابله کنیم.

وی با اشاره به دستگیری تعدادی از عناصر ضدانقلاب که در ترور یکی از هموطنان نقش داشتند، ادامه داد: به طور حتم با این گروهک‌ها برخورد می‌کنیم.

سردار اوصانلو تصریح کرد: توصیه می‌کنیم مردم از اطراف مقرهای ضدانقلاب دوری کرده و سعی کنند قبل از اینکه دست قدرتمند جمهوری اسلامی از آستینشان بیرون بیاید، این گروهک ها را از منطقه دور کنند.

وی بیان کرد: من باز هم از جوانان عزیز و خانواده‌های آنان خواهش می‌کنم که مراقب باشند و به دامن ضدنقلاب نروند، تمام صحبت‌های این گروهک ها دروغ محض است و فریب آنان را نخورند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار