رئیس اداره ارزیابی عملکرد بنیاد شهید البرز:

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مانع نفوذ دشمن در کشور می‌شود

قلی‌پور گفت: ادامه دادن راه شهدا وظیفه‌ای همگانی است و تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در میان ما زنده است دشمن نمی‌تواند در این کشور نفوذ کند.
کد خبر: ۴۷۶۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۱ - 07September 2021

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مانع نفوذ دشمن در کشور می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، «حسین قلی‌پور» رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز امروز در دیدار با ایثارگران البرزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران، اظهار داشت: جلب اعتماد جامعه ایثارگری باارزش‌ترین سرمایه برای خادمان شهدا در بنیاد شهید است.

وی مطرح کرد: تمام تلاش بنیاد شهید، ارائه خدمات کیفی و در شأن ایثارگران و همچنین رضایتمندی و جلب اعتماد آن‌هاست که در این راستا بازدید ادواری و سرکشی از ادارات تابعه و ادارات ستادی همواره مورد تأکید است. پایش عملکرد ادارات، رشد کمی و کیفی خدمات و رضایتمندی جامعه ایثارگری را به دنبال دارد.

قلی‌پور افزود: از نتایج این امر می‌توان به پیگیری سریع درخواست‌های جامعه ایثارگری با هدف افزایش رضایتمندی و کاهش زمان دسترسی به خدمت، پیگیری مستمر وضعیت درمانی از طریق تماس تلفنی با جامعه هدف و پیگیری دغدغه‌های متقاضیان اشتغال شاهد و ایثارگر شهرستان‌ها اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: ادامه دادن راه شهدا وظیفه‌ای همگانی است و تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در میان ما زنده است دشمن نمی‌تواند در این کشور نفوذ کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار