معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی البرز خبر داد؛

فراخوان مشمولان اعزامی پايه خدمتی مهر 1400

سرهنگ «چگینی» گفت: همه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت به تاریخ مهر 1400 با مراجعه به يکی از دفاتر پليس 10+، برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش را دريافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.
کد خبر: ۴۷۶۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۷ - 07September 2021

فراخوان مشمولان اعزامی پايه خدمتی مهر 1400به گزارش دفاع‌پرس از کرج، سرهنگ «محمدرضا چگینی» معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان البرز اظهار داشت: مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاريخ مهر سال 1400 را دريافت کرده‌اند، باید با مراجعه به يکی از دفاتر خدمات الکترونيک انتظامی پليس 10+، برگ معرفی‌نامه مشمولان به مراکز آموزش را دريافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند. اين دسته از مشمولان باید روز شنبه يکم مهر 1400 در ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی‌نامه اعلام شده، حضور يابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

وی مطرح کرد: مشمولان باید هنگام اعزام اصل مدارک موردنیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسيناسيون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرايط خاص مانند تأهل، گواهی فوت والدين، جانبازان، خانواده درجه يک شهدا و وسايل شخصی را به همراه داشته باشند. همچنين برای پيشگيری از بروز و شيوع بيماری کرونا، مشمولان اعزامی در روز اعزام توسط وظيفه عمومی استان‌ها و مراکز آموزش نيروهای مسلح مورد معاينه و غربالگری قرار می‌گیرند.

سرهنگ چگینی تأکید کرد: عدم حضور به موقع در زمان و محل‌های تعيين شده، غيبت محسوب شده و برابر ماده 10 و 58 قانون خدمت وظيفه عمومی با افراد رفتار خواهد شد. متقاضيان برای کسب اطلاعات بيشتر می‌توانند از طريق پايگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گويا به شماره 096480 و يا کانال سازمان به نشانی khabaresarbazi@ از آخرين اخبار مربوطه مطلع شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها