وصیتنامه شهید «بیرمی»؛

حکومت الله همانا حکومت محرومین و مستضعفین است

شهید «بیرمی» در قسمتی از وصیتنامه خود آورده است: امروز به ندای فرزندت خمینی کبیر لبیک می‌گوییم تا دشمنان را از صفحه روزگار به زباله دان تاریخ افکنیم و حکومت الله که همانا حکومت محرومین و مستضعفین است بنیان کنیم.
کد خبر: ۴۷۶۱۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹ - 07September 2021
حکومت الله که همانا حکومت محرومین و مستضعفین استبه گزارش  خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، شهید «محمود بیرمی» در تاریخ 1330/04/09 در شهر خورموج دیده به جهان گشود و در 1365/11/06 در  منطقه شلمچه به شهادت رسید.
 
وصیتنامه شهید «بیرمی»
 
هرگز مپندارید آن‌ها که در راه خدا کشته شده اند مرده اند

بلکه زنده اند و نزد خدایشان روزی می‌خورند.

با درود وسلام به منجی عالم بشریت نجات دهنده انسان‌ها امام عصر (عج) و درود بر نائب بر حقش امام خمینی این اسطوره تقوا و مقاومت و درود بر ملت شهید پرور ایران.

اکنون که عازم جبهه هستم و وصیت نامه می‌نویسم و می‌روم که به ندای هل من ناصر ینصرنی حسین زمان لبیک گویم و در این برهه از زمان اسلام را یاری کنم اگر خداوند این توفیق خدمت گذاری را از من قبول کند.

امروز می‌بینم که اسلام از هر سو مورد تاخت و تاز دشمنان قرار گرفته است و از هر سوء در صدد لطمه زدن به آن هستند می‌روم تا شاید این جان نا قابل خود را در راه اسلام اهدا کنم.‌
 
ای امام حسین اگر چه ما نبوده ایم که آن زمان تو را یاری کنیم ولی امروز به ندای فرزندت خمینی کبیر لبیک می‌گوییم تا دشمنان را از صفحه روزگار به زباله دان تاریخ افکنیم و حکومت الله که همانا حکومت محرومین و مستضعفین است بنیان کنیم.

امروز دست جنایتکاری، چون صدام به سر کردگی اربابانش ظاهر شده و می‌خواهد نوری را که خداوند روشن کرده به خاموشی مبدل کنند و لی کور خانده اند و من تا آخرین نفس هر چه در توان دارم در طبق اخلاص می‌گذارم و با این جنایتکاران می‌جنگم و تا پیروزی نهایی دست از مبارزه بر نخواهم داشت.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار