اولین جلسه هماهنگی برگزاری هفتمین یادواره شهدای گلسار برگزار شد

اولین جلسه هماهنگی برگزاری هفتمین یادواره ۵۳ شهید شهر گلسار امروز با حضور مسئولین شهری در دفتر شورای اسلامی این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۶۲۱۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳ - 08September 2021

اولین جلسه هماهنگی برگزاری هفتمین یادواره شهدای گلسار برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، اولین جلسه هماهنگی برگزاری هفتمین یادواره ۵۳ شهید شهر گلسار امروز با حضور رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان ساوجبلاغ، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر گلسار، سرپرست شهرداری، جانشین حوزه مقاومت بسیج ۶۱۵ کمیل ابن زیاد برادران و فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید امین پور در دفتر شورای اسلامی این شهر برگزار شد.

«محمد کمر روستا» رئیس شورای اسلامی شهر گلسار در این جلسه اظهار داشت: با توجه به تأخیر در برگزاری یادواره شهدای شهر گلسار به دلیل وضعیت کرونایی موجود، مجموعه مدیریت شهری دوره ششم که فعالیت خود را با رویکرد فرهنگی آغاز کرد، تصمیم گرفت با برنامه‌ریزی‌های مدون و منظم در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر، این یادواره را با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و در نظر گرفتن سلامت شهروندان برگزار کند.

 «احسان خرمجاه» مسئول کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر گلسار نیز با اشاره به اینکه مدیریت شهری پیش از برگزاری این مراسم نسبت به بازسازی تمثال شهدای شهر در بلوار ولایت اقدام می‌کند، مطرح کرد: برگزاری این یادواره موجب دلگرمی و تسلای دل خانواده‌های شهدا می‌شود. اقدامات اولیه این مراسم انجام و نسبت به تشکیل ستاد یادواره شهدا نیز اقدام شده است.  

سرهنگ «حاجی پور» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ساوجبلاغ گفت: گلسار در برگزاری یادواره‌های شهدا پیشینه خوبی دارد که حتی از انتظارات شهرستان نیز فراتر است. امروز هر چه در حوزه ایثار و شهادت کار کنیم کم است؛ فداکاری‌ها و رشادت‌های شهدا باید به نسل جوان انتقال داده شود. امید است با همدلی بسیج، مدیریت شهری و شهروندان مراسمی در خور شأن شهدا همراه با تجلیل از خانواده‌های شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان برگزار شود.

«علی مهرانی» نائب رئیس شورای اسلامی شهر گلسار نیز با اشاره به سفارش به اطاعت از ولی فقیه در وصیت‌نامه‌های شهدا بیان داشت: امید است مسیری که با نام شهدا در آن قدم برمی‌داریم بر اعمال و رفتار ما نیز تأثیرگذار باشد. ما در مجموعه مدیریت شهری خادمان خانواده‌های شهدا هستیم و وظیفه‌داریم بستر و شرایط را برای برگزاری مراسمی مطلوب با توجه به وضعیت کنونی فراهم کنیم.

«سید محمد افتخاری» عضو شورای اسلامی شهر گلسار نیز زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا را یک ارزش خواند و بیان داشت: یکی از اولویت‌های مجموعه مدیریت شهری در این دوره، برگزاری یادواره‌های شهداست زیرا این مراسم به‌نوعی آغازکننده برنامه‌های دیگر در این حوزه است. هرچه از فرهنگ جهاد و شهادت فاصله بگیریم از برخی ارزش‌ها دور خواهیم شد. ما در مجموعه مدیریت شهری تمام تلاش خود را در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به کار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار