مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان اردبیل خبر داد؛

تجلیل از ۱۵ هزار پیشکسوت دفاع مقدس استان اردبیل

«واحد گفت»: تجلیل از ۱۵ هزار پیشکسوت دفاع مقدس استان اردبیل مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان است.
کد خبر: ۴۷۶۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۴ - 08September 2021

هفته دفاع مقدس، فرصتی برای انعکاس جهاد هشت ساله ملت ایران است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس  از اردبیل، دومین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل با موضوع برنامه‌های هفته دفاع مقدس، صبح امروز (چهارشنبه) در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان برگزار شد.

در این جلسه که با حضور اعضای ستاد هفته دفاع مقدس استان برگزار شد، «علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای هفده شهریور، شهدا را سرمایه‌های واقعی نظام و انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: برگزاری برنامه‌های متنوع در گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس، فرصتی طلایی برای انعکاس جهاد هشت‌ساله ملت ایران است.

وی افزود: نمایشگاه رزمی فرهنگی توسط تیپ ۳۷ سپاه حضرت عباس (ع) استان در مجاورت و محوطه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان، با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی همزمان با هفته دفاع مقدس برپا خواهد شد.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان اردبیل با بیان اینکه تمامی ادارات و نهاد‌ها باید با خلاقیت و نوآوری، به فضاسازی محیطی و فعالیت در فضای مجازی همزمان با هفته دفاع مقدس اقدام کنند، عنوان کرد: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و نشر ارزش‌های دفاع مقدس امری واجب و تکلیفی قانونی و معنوی است که همه باید در استحکام و دوام و عظمت آن تلاش کنند.

وی ادامه داد: تجلیل از ۱۵ هزار پیشکسوت دفاع مقدس استان اردبیل مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس در استان است که با توجه به اینکه حجم تجلیل گشترده است و باید شأن و منزلت پیشکسوتان نیز حفظ شود، نیازمند یاری تمامی دستگاه‌ها و نهاد‌ها هستیم تا بتوانیم به کمک محلات و بسیج مردمی، این مأموریت مهم را به نحو احسن انجام دهیم.

سرهنگ پاسدار «معین‌الدین اسدی» معاون اجرایی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز گفت: جامعه امروز ما نیازمند آشنایی با معارف شهداست و رجوع به سیره شهدا راه برون‌رفت از بن بست اخلاقی و معنوی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار