مدیرکل بنیاد شهید استان البرز:

ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار از برکات فرهنگ ایثار و شهادت است

«رستمیان» گفت: ملت بزرگ ایران به برکت وجود فرهنگ ایثار و شهادت، در برابر تمام فشارهای استکبار جهانی ایستادگی می‌کنند.
کد خبر: ۴۷۶۳۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۵ - 08September 2021

ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار از برکات فرهنگ ایثار و شهادت استبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، «سلیمان رستمیان» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز، امروز (چهارشنبه) در دیدار با خانواده شهید مدافع حرم «محمد نوروزی»، موفقیت‌ها و امنیت نظام جمهوری اسلامی را از برکت خون پاک شهیدان دانست و اظهار داشت: شهدا پیرو مکتب و سیره اهل بیت (ع) بودند که در مسیر الهی گام برداشتند و «عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ» شدند.

وی افزود: شهدا با اهدای خون خود، امنیت و آرامش را برای مردم میهن اسلامی به ارمغان آوردند؛ بنابراین امروز ادامه راه شهدا و حفاظت و حراست از دستاوردهایی که شهدا برای ما به ارمغان آورده‌اند، از جمله وظایف مهم اقشار مختلف مردم و مسئولان است.

رستمیان با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بیان داشت: این فرهنگ همواره راهگشای ما در مشکلات بوده است و امروز نیز شاهد هستیم که ملت بزرگ ایران به برکت وجود همین فرهنگ در برابر تمام فشارهای استکبار جهانی ایستادگی می‌کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز ضمن قدردانی از ایستادگی و صبر خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، مطرح کرد: تمام مردم و مسئولان مدیون جامعه بزرگ ایثارگری هستند و همواره باید قدردان آن‌ها باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار