مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر:

تشکل‌های ایثارگری به‌عنوان بازوی اجرایی در کنار بنیاد شهید هستند

«مهری» با اشاره به استقلال تشکل‌های ایثارگری، گفت: این تشکل‌ها در مجامع بین‌المللی می‌توانند به‌خوبی تأثیرگذار باشند و در بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز به‌عنوان بازوی اجرایی در کنار مجموعه حضور دارند.
کد خبر: ۴۷۶۳۱۶
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷ - 08September 2021

تشکل‌های ایثارگری به‌عنوان بازوی اجرایی در کنار بنیاد شهید هستندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «عادل مهری» مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر در مصاحبه با رادیو گفت‌وگو، اظهار داشت: ایثارگران دارای روحیه جهادی و عمل‌گرایی هستند و در عرصه‌های مختلف به‌خوبی این موضوع را نشان داده‌اند.

وی با اشاره به استقلال تشکل‌های ایثارگری، بیان کرد: این تشکل‌ها در مجامع بین‌المللی می‌توانند به‌خوبی تأثیرگذار باشند و در بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز به‌عنوان بازوی اجرایی در کنار مجموعه حضور دارند.

مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر، ماهیت فعالیت تشکل‌های ایثارگری را جهادی دانست و بیان کرد: این تشکل‌ها در قبال جامعه معزز ایثارگری و گروه هدف خود پاسخگو هستند. در حال حاضر بخشی از فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در حوزه‌های فرهنگی و خدماتی به تشکل‌ها واگذار شده است و خوشبختانه بازخورد خوبی از این کار گرفته شده است.

مهری تأکید کرد: تشکل‌ها باید نماینده و چکیده جامعه‌ای باشند که قرار است به آن‌ها خدمتی داده شود؛ زیرا آنان بهتر از هر کسی ادبیات آن قشر را می‌شناسند و می‌توانند مجری خوبی برای پیاده‌سازی فعالیت‌ها باشند.

مدیرکل دفتر دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر همچنین از شناسایی حدود 9 هزار نخبه در جامعه ایثارگری و عضویت آن‌ها در مجموعه دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر خبر داد.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار