امام جمعه اصفهان:

با تولید فیلم باید جانبازی‌های رزمندگان برای مردم نمایش داده شود

آیت‌الله طباطبایی‌نژاد در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان، گفت: هزینه‌ها باید صرف تولید فیلم و به نمایش گذاشتن جانبازی‌های رزمندگان شود.
کد خبر: ۴۷۶۳۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱ - 08September 2021

با تولید فیلم باید جانبازیهای رزمندگان به مردم نمایش داده شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان آیت الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد امام جمعه اصفهان امروز (چهارشنبه) در مراسم تودیع و معارفه رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان اظهار داشت: ما باید مکان‌های ترویج آثار دفاع مقدس را به گونه‌ای قرار دهیم که این ارزش‌ها را به خوبی نشان دهد و خوب است که این بنا‌ها به جهت این امر ساخته شود و همچنین هزینه‌ها صرف تولید فیلم و به نمایش گذاشتن جانبازی‌های عزیزان باشد.

امام جمعه اصفهان در این مراسم گفت: سردار مجتبی شیروانیان توانست ۴۲ سال همواره در راه انقلاب قدم بردارد و همه سختی‌ها را متحمل شود که البته ایشان و هرکس که در آن جایگاه قرار داشته باشد سزاوار تقدیر و تشکر است.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان افزود: نباید در ادارات خود به دنبال تجمل و خرج‌های اضافی برویم، حفظ ارزش‌ها با ساختمان ساختن نیست و ساختمان‌های مربوط به این آثار نباید لوکس ساخته شوند؛ اگر بنا است خرجی شود، در جاهای دیگر صورت پذیرد؛ من به عزیزان در حج و زیارت گفتم خرج‌ها باید برای راحتی زوار صورت پذیرد.

وی تصریح کرد: ما باید تلاش کنیم تا مکان‌های ترویج آثار دفاع مقدس را به گونه‌ای قرار دهیم که این ارزش‌ها را به خوبی نشان دهند و خوب است که این بنا‌ها به جهت این امر ساخته شود، همچنین هزینه‌ها باید صرف تولید فیلم و به نمایش گذاشتن جانبازی‌های رزمندگان شود.

امام جمعه اصفهان با تاکید بر این که حقایق دفاع مقدس مثل گریه‌ها، نماز شب‌ها و خلوص‌ها به درستی نشان داده شود و وظیفه‌مان را در این مراکز به بهترین صورت در جهت نشر ارزش‌ها انجام دهیم، گفت: باید وصیت‌نامه‌های شهدا را با قلم خوب و با فکر خوب نوشته و به مردم نشان دهیم که شهدا چه فکر بزرگی داشتند که گاهی ما از درک آن ها عاجز هستیم.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار