برگزاری جلسه کانون بسیج فرهنگیان قم با موضوع هفته دفاع مقدس

جلسه شورای کانون بسیج فرهنگیان شهید رجایی قم با موضوع برنامه‌های هفته دفاع مقدس امروز در سالن جلسات آموزش و پرورش ناحیه یک قم برگزار شد.
کد خبر: ۴۷۶۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۰ - 08September 2021

برگزاری جلسه کانون بسیج فرهنگیان قم با موضوع هفته دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، جلسه شورای کانون بسیج فرهنگیان شهید رجایی ناحیه یک آموزش و پرورش قم با موضوع هم اندیشی در مورد اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس برگزار شد.

در این جلسه، «عبدالله صادقخانی» مدیر کانون بسیج فرهنگیان شهید رجایی در سخنانی، اهمیت حفظ و پاسداشت فرهنگ دفاع مقدس را در جامعه مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا خاطرات شهدا و ایثارگران بخصوص همکاران فرهنگی را که از یادگاران دفاع مقدس هستند، ثبت و به نسل آینده منتقل کنیم.

وی افزود: فضاسازی با موضوع گرامیداشت حماسه ایثار و شهادت، اقدام مهم دیگری است که موجب می‌شود یاد و خاطره آن دوران در اذهان تداعی شود.

در جلسه فوق، همچنین موضوع ساخت کلیپ در مورد دفاع مقدس، معرفی شهدا و فرهنگیان دانش آموز، انتشار کتاب، مسابقه کتابخوانی و ... مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

«عاصی» و «حمزه ای» معاونان آموزش و پرورش ناحیه یک، «فضل اللهی» مسئول روابط عمومی ناحیه یک، «سقایی» مسئول حوزه یک بسیج دانش آموزی و مربیان حلقه‌های صالحین بسیج فرهنگیان در جلسه فوق حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار