ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، چهار محال و بختیاری و یزد:

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای نشر و تولید آئین‌نامه‌های نظانی نیز بکوشد

امیر آذرافروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان، گفت: بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای نشر و تولید آئین‌نامه‌های نظانی نیز بکوشد.
کد خبر: ۴۷۶۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۲:۵۱ - 08September 2021

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برای نشر و تولید آئین نامه‌های نظانی نیز بکوشدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان امیر محسن آذرافروز ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، چهار محال و بختیاری و یزد، پیش ازظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان، اظهار داشت: خواهشی که از این بنیاد دارم این هست که برای نشر و تولید آئین نامه‌های نظانی نیز بکوشد.

آذرافروز گفت: چند سالی هست که برنامه‌ای نظامی در سطح دنیا با هدف ایجاد صلح، دوستی، مودت، اتحاد میان کشورها و مبارزه با ظلم و امپریالیسم در حال برگزاری است و به دلیل این که این اهداف مورد توجه کشور جمهوری اسلامی ایران نیز هست در این مسابقات شرکت کردیم.

ارشد نظامی آجا در استان‌های اصفهان، چهار محال و بختیاری و یزد، با اشاره به این که در بند هفتم قانون بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به ترویج این ارزش‌ها در بین ملل مختلف اشاره شده است، تصریح کرد: به همین خاطر کتاب اطلس نبردهای ماندگار را که به زبان دیگری غیر از فارسی نیز ترجمه شده بود به کشورهایی که در این مسابقات حضور پیدا کردند، اهدا کردیم.

وی گفت: در همین مسابقات اخیر آنچنان در مورد جنگ صحبت شد و از محور مقاومت‌های ایران برای فرماندهان دیگر کشورها گفته شد، که فرمانده آنان گفت: بعد خروج از ایران اشک‌ از گونه‌های من جاری خواهد شد که این نشان از تاثیر کشور ما برای آنان است.

آذرافروز  اظهار کرد: ما پس از ایجاد خاطرات و ثبت وقایعی که در جنگ تحمیلی به دست آوردیم همچنان نتوانستیم آئین‌نامه نظامی از این دستاوردها بیرون بکشیم پس خواهشی که از این بنیاد دارم این هست که برای نشر و تولید آئین نامه‌های نظانی نیز بکوشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها