بازنشر/ عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

مهمترین رسالت دستگاه‌های فرهنگی انتقال فرهنگ دفاع مقدس به جوانان است

اقراریان گفت: یکی از بزرگترین رسالت کسانی که در حوزه فرهنگی فعالیت می‌کنند انتقال فرهنگ دفاع مقدس و شهادت به نسل جوان است.
کد خبر: ۴۷۶۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۵:۱۸ - 09September 2021

مهمترین رسالت دستگاه‌های فرهنگی انتقال فرهنگ دفاع مقدس به جوانان استمهدی اقراریان عضو شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه یکی از سرمایه‌هایی که امروز در حوزه فرهنگ، شهر تهران در اختیار دارد گلزار شهدا بهشت زهرا (س)‌ است،‌ اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی درباه گلزار شهدا تعابیر متعددی دارند؛ گلزار شهدا یک گنجینه بزرگ فرهنگی است.

وی ادامه داد: متاسفانه ما نتوانستیم در طی سال‌های گذشته از این گنجینه بزرگ فرهنگی به درستی استفاده کنیم.

عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه هر کدام از شهدا که در بهشت زهرا به خاک سپرده شدند دارای زندگی نامه هستند، گفت:‌ باید بتوانیم با اقدامات فرهنگی از خودگذشتگی و روحیه جهادی رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کنیم؛ یکی از بزرگترین رسالت کسانی که در حوزه فرهنگی فعالیت می‌کنند انتقال دفاع مقدس و شهادت به نسل جوان است.

اقراریان افزود:‌ همه دستگاههای جمهوری اسلامی خودشان را باید مدیون شهدا بدانند و با هم‌افزایی با دستگاه‌های خصوصی در راستای مسئولیت های اجتماعی که دارند، در این راه فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه امروز تابلو شهدایی که بر سرکوچه‌ها نصب شده است نشان از خودگذشتگی جوانان این مرز و بوم برای برقرای امنیت دارد، خاطرنشان کرد: باید بتوانیم شهدای هر کوچه را به اهالی منطقه معرفی کنیم و فرهنگ غنی دفاع مقدس را منتقل کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها