جانشین ناحیه سپاه هندیجان خبر داد؛

برگزاری ۸۰ ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در هندیجان

«علوی‌زاده» گفت: با جلسات هماهنگی متعدد در شهرستان هندیجان به مناسبت هفته دفاع مقدس، پیشنهادات خوبی اعلام شد که در نتیجه ۸۰ برنامه متنوع هفته دفاع مقدس بصورت شهرستانی با حضور بسیجیان، مردم و مسئولان ادارات همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۴۷۶۴۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰ - 09September 2021

برگزاری 80 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در هندیجانبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سرگرد پاسدار «سید جمال الدین علوی زاده» جانشین ناحیه سپاه هندیجان از اعلام ۸۰ برنامه متنوع گرامیداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان هندیجان خبرداد و اظهار داشت: با جلسات هماهنگی متعدد در شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس، پیشنهادات خوبی اعلام شد که در نتیجه ۸۰ برنامه متنوع هفته دفاع مقدس بصورت شهرستانی با حضور بسیجیان، مردم و مسئولان ادارات همراه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

وی افزود: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، خاطره گویی، ترویج وصیت نامه شهدا، مسابقات فرهنگی و ورزشی، ایستگاه سلامت با توزیع ماسک، نصب بنر و پرچم در سردرب ادارات، پایگاه‌های مقاومت بسیج، حوزه‌ها، گردان‌ها و سطح شهر وروستا‌های هندیجان اجرایی خواهند شد.

علوی زاده بابیان برنامه‌های محرومیت زدایی در هندیجان گفت: با همکاری گروه‌های جهادی، کار‌های محرومیت زدایی در شهر و روستا‌های هندیجان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای خدمات رسانی به قشر محروم در شهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس انجام خواهد گرفت و از ابتدای سال جدید تا کنون اقدامات خوبی اجرایی شده و همچنان ادامه دارد.

جانشین ناحیه سپاه هندیجان بیان داشت: در جلسه هماهنگی بین ادارات مصوب شد تمامی مسئولان و پرسنل ادارات در مراسمات هفته دفاع مقدس حضوری فعال داشته و همچنین در ترویج فرهنگ ایثار بایستی همه پای کار باشند و با بهترین روش به نسل‌های آینده انتقال داده شود.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس در فضای مجازی، متذکر شد: بخشی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در فضای مجازی انجام می‌گیرد که همه پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان دراین باره پای کار خواهند بود و ان‌شاءلله اخبار هفته دفاع مقدس نیز بصورت ویژه و از طریق رسانه های رسمی به اطلاع آحاد مردم خواهد رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار