امام جمعه آبادان:

نیروهای شجاع و متدین انتظامی همیشه برای حفظ امنیت کشور جهاد می‌کنند

حجت‌الاسلام «ابراهیمی‌پور» یکی از افتخارت نظام جمهوری اسلامی را امنیت در سراسر کشور دانست و گفت: همه نیروهای انقلابی و جهادگر به ویژه نیروهای فداکار، شجاع و متدین انتظامی برای حفظ امنیت کشور جهاد می‌کنند.
کد خبر: ۴۷۶۴۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۱ - 09September 2021

نیروهای شجاع و متدین انتظامی همیشه برای حفظ امنیت کشور جهاد می‌کنندبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «علی ابراهیمی‌پور» امام جمعه آبادان امروز در آیین تشییع پیکر شهید امنیت سرگرد «مهدی آزمون» اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی در ۴۲ سال گذشته شهیدانی در راه استقلال، امنیت و سلامت تقدیم کرده است.

وی یکی از افتخارت نظام جمهوری اسلامی را امنیت در سراسر کشور دانست و افزود: همه نیروهای انقلابی و جهادگر به ویژه نیروهای فداکار، شجاع و متدین انتظامی برای حفظ امنیت کشور جهاد می‌کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی‌پور گفت: شهید آزمون آخرین شهید راه امنیت و استقرار کشور نیست که در راه مبارزه با سارقین مسلح شهید می شود.

وی ضمن تبریک و تسلیت شهادت این شهید به خانواده بزرگ نیروی انتظامی و به خانواده آن مرحوم، بیان داشت: از ویژگی‌های این شهید حضور همیشگی در نماز جمعه، پاکدستی، تواضع و گره‌گشایی در رفع مشکلات مردم در حوزه مأموریتش بود.

‌سرگرد «مهدی آزمون» عصر سه‌شنبه پس از تعقیب و گریز و درگیری مسلحانه توسط شرور مسلح به شهادت رسید. پیکر این شهید پس از تشییع در آبادان برای خاکسپاری به شهرستان باغملک منتقل می‌شود.

آیین خاکسپاری پیکر مطهر شهید مدافع امنیت ساعت ۱۶ امروز از ورودی شهر صیدون به طرف گلزار شهدا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها