مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان مازندران:

سربازان گواهی «پایان مهارت آموزی» دریافت می‌کنند

«درویشی» از اخذ ۲ گواهی پایان خدمت و پایان مهارت آموزی پس از اتمام سربازی خبر داد.
کد خبر: ۴۷۶۴۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰ - 09September 2021

سربازان گواهی «پایان خدمت» و «پایان مهارت آموزی» دریافت می‌کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «سید حسین درویشی» مدیرکل فنی و حرفه‌ای استان مازندران در حاشیه نشست قرارگاه مهارت آموزی سربازان سپاه کربلا اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین وظیفه سازمان فنی و حرفه‌ای کشور و ادارات کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان‌ها آموزش فنی و مهارتی برای ایجاد مهارت برای کسانی که دنبال کار می‌باشند و فاقد مهارت فنی و حرفه‌ای هستند.

وی افزود: یکی از گروه‌های هدف و بسیار مهم ما در آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ایجاد مهارت برای اقشار جوانان به ویژه سربازان به عنوان مشمول نظام وظیفه در پادگان‌های مختلف مشغول به فعالیت می‌شوند.

این مسئول اضافه کرد: نظام، قانونی را مصوب کرده که حتما تمام سربازان نظام وظیفه و مشمولان نظام وظیفه در طی دوره خدمت سربازی که نیازمند دریافت گواهی پایان خدمت هستند حتما باید یکی از دوره‌های آموزشی و فنی مهارت‌های نیاز ان‌ها و نیاز جامعه است طی کنند و این گواهی را اخذ کنند.

درویشی بیان داشت: یکی از ویژگی‌ها و تمایز مهم گواهی‌نامه فنی و حرفه‌ای کشور اعطای این گواهی‌نامه است که بر جهانی و بین المللی دارد. به این عنوان که مطابق با استاندارد‌های بین المللی آموزشی است و آموزش‌های این سازمان بر اساس این استاندارد یک فضای فنی ایجاد می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار